Problemer med CSS
Fra : Nick Christensen

Dato : 14-12-01 05:41

Hejsa gruppe,

Jeg håber i kan hjælpe mig. Mit problem er ikke kæmpe stort, for siden
virker perfekt i Explorer. Men ikke i Opera 5.10 og Netscape 6.2 - og jeg
overholder http://validator.w3.org og
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator-uri.html til punkt og prikke.

Netscape 6.2 ser siden nogenlunde, den har kun problemer med at vise min
baggrund korrekt.

Opera 5.10 viser baggrunden korrekt. Men har så til gengæld problemer med
højden på siden. Og når jeg scroller ned, så scroller baggrunden med.

Hvordan løser jeg evt. problemerne? Hvis de kan løses. Kan de ikke, så er
det bare ærgeligt. Men det ville jo være bedst hvis siden virkede i alle
browsere perfekt.

Adressen er:
http://www.avenue.crazyslagelse.dk/

Og selve sitet er stadig under udvikling. Ville bare have selve grundkoden
fejlfri før end jeg fortsatte med sitet.

Takker for alle svar på forhånd.