/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Tiscali giver total ringe kundeservice!!!
Fra : SoulWalker


Dato : 14-12-01 01:52

Min bror bor i Vejen og bestilte i November Tiscali adsl. Alt gik godt og
der kom godt svar og adsl stik blev sat op af tdc tekniker. Nu manglede de
bare at få hardware med posten. Intet kom og vi begyndte at undre os. Vi
ringer så til kundeservice og finder ud af at de ikke kan levere hardware.
Ventetiden forventes at vare til ind midt i december. TOTAL RINGE.
De fortæller absolut INTET om det på deres hjemmeside eller pr. email på
noget som helst tidspunkt. Man SKAL selv ringe ind for at få det at vide.
Der er mange mennesker (over 70 i Vejen alene ifølge Tiscali selv). De
advarer stadig ikke mod det. De siger bare de er parate! Og nu er de fandens
irriterende folk endnu mere forsinkede. De er og bliver uduelige til
kundeservice. Se her hvad de skriver i en email jeg fik her sidst dag:

-> Kære Tiscali kunde
->
-> Som lovet, kontakter vi dig nu igen i forbindelse med etableringen af
ADSL på din central.
->
-> Vi arbejder på højtryk for at få de sidste tekniske detaljer på plads,
men har desværre stadig problemer med
-> vores underleverandør af hardware til centralen.
->
-> Vi har endnu ikke en præcis tidshorisont for hvornår centralen er klar,
men vi kontakter dig pr. mail senest
-> medio januar med nærmere information.

Nu har man kun ventet i 2-3 måneder på noget man kun troede tog 1 uge til 14
dage. Det er totalt ringe. Hvorfor kan de ikke advare INDEN man får opsagt
det andet internet fordi at de siger at nu får man det. Det er total ringe.

SoulWalker



 
 
Tournesol (14-12-2001)
Kommentar
Fra : Tournesol


Dato : 14-12-01 02:20


"SoulWalker" <not@4.u> wrote in message
news:3c194d16$0$25394$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

[...]

> noget som helst tidspunkt. Man SKAL selv ringe ind for at få det at vide.
> Der er mange mennesker (over 70 i Vejen alene ifølge Tiscali selv). De

når man bestiller ADSL så skal man huske at spørge sælgeren om der er
eksisterende kunder på centralen, og om forbindelsen virker (for at få den
oplysning kan det jo være nødvendigt at snakke med nogen supportere
istedet.)



Claus O (14-12-2001)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 14-12-01 09:39

"Tournesol" <spam@moravia.dk> wrote

> når man bestiller ADSL så skal man huske at spørge sælgeren om der er
> eksisterende kunder på centralen, og om forbindelsen virker (for at få den
> oplysning kan det jo være nødvendigt at snakke med nogen supportere
> istedet.)

Du må sku´da være ansat på Tiscali, med det hoved du render rundt med.
Claus
ps: vil bare give Soulwalker ret. Det mindste de kunne gøre var da at sørge
for man ikke stod uden internet. TOTALT TOTALT DÅRLIG TISCALI.



Andreas Plesner Jaco~ (14-12-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 14-12-01 09:46

In article <3c1953b3$0$94412$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Tournesol wrote:
>
>> noget som helst tidspunkt. Man SKAL selv ringe ind for at få det at vide.
>> Der er mange mennesker (over 70 i Vejen alene ifølge Tiscali selv). De
>
> når man bestiller ADSL så skal man huske at spørge sælgeren om der er
> eksisterende kunder på centralen, og om forbindelsen virker (for at få den
> oplysning kan det jo være nødvendigt at snakke med nogen supportere
> istedet.)

Så vidt jeg kan se på indlæg i de interne grupper er det kundeudstyr,
der mangler og ikke centraludstyr, så det ville ikke få dig langt.

--
Andreas Plesner Jacobsen | You will be misunderstood by everyone.

Martin Højriis Krist~ (14-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 14-12-01 12:26

"SoulWalker" <not@4.u> skrev i en meddelelse
news:3c194d16$0$25394$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nu har man kun ventet i 2-3 måneder på noget man kun troede tog 1 uge
til 14
> dage. Det er totalt ringe. Hvorfor kan de ikke advare INDEN man får
opsagt
> det andet internet fordi at de siger at nu får man det. Det er total
ringe.

I bagklogskabens lys kunne man jo have sørget for at en lovning på en
bestemt dato...

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Klaus (14-12-2001)
Kommentar
Fra : Klaus


Dato : 14-12-01 14:35

Jeg har da 2 routere og ligge hvis du betaler for portone.. wol har lovet
og sende nogen sedler på at jeg ikke skulle betale for og sende dem retur
men intet er kommet og nu har jeg tdc bredbånd..

Grunden til mit skift kan ses i topic..

Klaus


SoulWalker wrote:

> Min bror bor i Vejen og bestilte i November Tiscali adsl. Alt gik godt og
> der kom godt svar og adsl stik blev sat op af tdc tekniker. Nu manglede de
> bare at få hardware med posten. Intet kom og vi begyndte at undre os. Vi
> ringer så til kundeservice og finder ud af at de ikke kan levere hardware.
> Ventetiden forventes at vare til ind midt i december. TOTAL RINGE.
> De fortæller absolut INTET om det på deres hjemmeside eller pr. email på
> noget som helst tidspunkt. Man SKAL selv ringe ind for at få det at vide.
> Der er mange mennesker (over 70 i Vejen alene ifølge Tiscali selv). De
> advarer stadig ikke mod det. De siger bare de er parate! Og nu er de
> fandens irriterende folk endnu mere forsinkede. De er og bliver uduelige
> til kundeservice. Se her hvad de skriver i en email jeg fik her sidst dag:
>
> -> Kære Tiscali kunde
> ->
> -> Som lovet, kontakter vi dig nu igen i forbindelse med etableringen af
> ADSL på din central.
> ->
> -> Vi arbejder på højtryk for at få de sidste tekniske detaljer på plads,
> men har desværre stadig problemer med
> -> vores underleverandør af hardware til centralen.
> ->
> -> Vi har endnu ikke en præcis tidshorisont for hvornår centralen er klar,
> men vi kontakter dig pr. mail senest
> -> medio januar med nærmere information.
>
> Nu har man kun ventet i 2-3 måneder på noget man kun troede tog 1 uge til
> 14 dage. Det er totalt ringe. Hvorfor kan de ikke advare INDEN man får
> opsagt det andet internet fordi at de siger at nu får man det. Det er
> total ringe.
>
> SoulWalker
>
>
>


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408927
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste