Lav dit eget soundtrack for Shrek på DVD
Fra : Thomas Ellegård Borc~

Dato : 14-12-01 01:04

Læste lige at man kan lægge sin egen stemme til dele af Shrek på DVD hvis
man kører den på en Win PC. Et medfølgende program VocALign får så passet
ens egen stemme til så den følger mundbevægelserne på en af figurerne.
(udvalgte scener)
Cool Glæder mig til at leje den når den kommer...

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 14-12-01 01:26

Den skal ikke lejes, den skal eges!
Og hvorfor ikke i R1, så behøver du ikke vente
Nicolai

P.s. Tror du selv at de danske filmselskaber gidder at lægge sådan noget ned
på en DVD til det danske markede? Den feature bliver da fjernet ligesom alt
det andet :(

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-12-01 08:59

Nicolai Zoffmann Heiredal <heiredal@paradis.dk> escribió en el mensaje
de noticias 3c19473f$0$52975$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
noget ned
> på en DVD til det danske markede? Den feature bliver da fjernet

Den feature er med paa min spanske R2 udgave af filmen, saa mon ikke den
ogsaa kommer med paa den danske?

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 14-12-01 10:05

Det kan godt være at jeg bare er super-negativ, men hvor mange film kan du
nævne hvor de danske selskaber "beholder" alle de ekstra features som findes
på R1 & R2 fra andre lande?
- Nicolai

Fra : Jens Thomsen

Dato : 14-12-01 12:05

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <heiredal@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan godt være at jeg bare er super-negativ, men hvor mange film kan du
> nævne hvor de danske selskaber "beholder" alle de ekstra features som
findes
> på R1 & R2 fra andre lande?

Langt over halvdelen. Nogle få har endda bedre features end de amerikanske.

Jeg er pt. mest irriteret over forskelle internt i R2. Hvorfor har den
skandinaviske fællesudgave ind imellem dårligere extras end den engelske
(jf. f.eks. Unbreakable, The Limey m.m.)?

MVH
Jens

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 14-12-01 12:08

Det er præcis det jeg er irriteret over. Se også Shadow of the Vampire
(featurette og trailer, det var så det) - hvad fanden er meningen?
go' weekend
Nicolai

Fra : B.Ikkala

Dato : 14-12-01 14:30

Fri, 14 Dec 2001 12:05:24, "Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk>

>Jeg er pt. mest irriteret over forskelle internt i R2. Hvorfor har den
>skandinaviske fællesudgave ind imellem dårligere extras end den engelske
>(jf. f.eks. Unbreakable, The Limey m.m.)?

Jeg forstår det heller ikke - måske fordi der skal være flere
undertekster ... men omvendt; hvad kan de fylde ?

Jeg er selv irriteret over den behandling som mange animations-film
får i DK (F.eks Chicken Run, Antz og Road To Eldorado)

www.DVD-Basen.dk : Mere end 47000 anmeldelser af over 18000 DVD-film
www.DVDProfiler.com : Det ultimative program til at holde styr på DVD-samlingen