NY NEON MACHINE SIDE
Fra : Rosenblad

Dato : 14-12-01 00:28

NY NEON MACHINE SIDE!!!!!!!!!

Så er den her! Den splinternye Neon Machine webside. Her er et lille udvalg
af de tons af features, du kan hygge dig med på siden:

- over 75 mp3'er og videofilm!
- Masser af sjove billeder af bandet i suspekte situationer!
- Bandets historie siden 1991
- Underlig og bizar humor og halløj
- Læs hver enkelt medlems personlige profil og se deres yndlingsalbums for
tiden

se det fantastiske design, lavet af vores grafiker Aerphax (www.aerphax.com)

Altsammen på :

!!! www.neonmachine.com !!!

De bedste hilsner fra
Gutterne i Neon Machine

/

Check out our new great and experimental home page at:

www.neonmachine.com

"It's better than junk food!"

Check out my band's homepage at:
www.neonmachine.com

Fra : Troels

Dato : 14-12-01 01:37

Hej
Jeg er altså ikke sikker på det bliver ved med at gå lige godt hvis du
fortsætter med at reklamere i gruppen. Forløbigt er der ingen der har
brokket sig, men på et tidspunkt kommer der sikkert nogen der kalder dig
spammer og alt muligt. Hvis du poster i dk.opslag i stedet for, skulle der
ikke være nogle problemer...

/Troels

Fra : Rosenblad

Dato : 14-12-01 02:13

Hej Troels

Med al respekt: jeg venter på, at der er nogen, der kommer og kalder mig
spammer så.

Der er vel ikke noget galt i at tilbyde folk en hjemmeside med 75 mp3'er til
fri afbenyttelse. Hvem bliver sure over det?

mvh
Claus

Fra : Jacob

Dato : 14-12-01 10:21

"Rosenblad" <claus@stubnet.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vel ikke noget galt i at tilbyde folk en hjemmeside med 75 mp3'er
til
> fri afbenyttelse. Hvem bliver sure over det?

Når linket ikke engang virker, så kan det godt virke en smule træls.

I øvrigt, hvem er Neon Machine, og hvad for noget musik spiller de?

---Jacob---

Fra : Mads Lund

Dato : 14-12-01 11:39

"Rosenblad" <claus@stubnet.dk> wrote in message
> Hej Troels
>
> Med al respekt: jeg venter på, at der er nogen, der kommer og kalder mig
> spammer så.

Spammer.
Så dér.

- Mads

Fra : Rosenblad

Dato : 14-12-01 12:27

Me a spammer? - oh noooooo!!

Fra : Troels

Dato : 14-12-01 14:02

> [...]
til
> fri afbenyttelse. Hvem bliver sure over det?

Folk som tidligere har fået at vide at reklamer for deres hjemmesider ikke
hører til i denne gruppe (nej, jeg er ikke en af dem)..... men du må da også
selv om det, det var bare venlig ment, inden der kommer nogen og kaster om
sig med fundsatser, www.usenet.dk og abuse@etellerandet.dk

Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-12-01 14:02

Troels wrote:

> [...]
> selv om det, det var bare venlig ment, inden der kommer nogen og kaster om

Så vidt jeg kan se står der ikke rigtig noget om den slags i fundatsen
for d.k.m.
Men desværre kan den slags "tilbud" gå hen og tage overhånd, som f.eks.
et vist net med underholdning, der har været på banen et par gange herinde.

/Robert

Fra : Troels

Dato : 14-12-01 16:02

> Men desværre kan den slags "tilbud" gå hen og tage overhånd, som f.eks.
> et vist net med underholdning, der har været på banen et par gange
herinde.

Jep! det var nemlig det jeg tænkte på. Der var også derfor jeg opfordre til
at man passe på med hvor megt man reklamere, da det let kn gå hen og afføde
en række temlig ubehagelige reaktioner hos visse folk

/Troels