Forsikring af RR-mc
Fra : Tomas Linnet

Dato : 13-12-01 22:01

Sidste nyt i min søgen efter et selskab der vil forsikre min kære
RS250.*savle*
Jeg har snakket med Tryg, men desværre torede de at jeg snakkede om en pedal
cykel og det var den jeg kører løb med.
Nå, men de ville gerne forsikre en trædecykel med en værdi på op til 41,820
kr. Så spurgte jeg jo så til hvordan det kunne være, for hvis det var mig
der var på tyvetogt, så ville jeg hellere stikke af med, en cykel der vejer
omkring 5-6 kg, lige til at hænge på bilen, end en 140 kg tung mc.
Det kunne de da godt se det sjove i, men de ville ikke gøre noget ved det!!!
Hva ka' man så lære af det???? Ikke en skid, men det er da en god
historie

Hilsen Tomas
RS250+NC30+212D

Fra : Søren L Hansen

Dato : 14-12-01 09:56

Tomas Linnet <tomasane@orangenet.dk> wrote in article
<4U8S7.164$9O3.146969735@news.orangenet.dk>...
> [...]
det!!!
> Hva ka' man så lære af det???? Ikke en skid, men det er da en god

Fed historie.
Hvad siger DMU til forsikringsvæsenet, kan de ikke give råd om det, evt.
presse lidt?
--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 16-12-01 23:00

On Thu, 13 Dec 2001 22:00:49 +0100, "Tomas Linnet"
> [...]

>RS250.*savle*
>Jeg har snakket med Tryg, men desværre torede de at jeg snakkede om en pedal

Hov. Nu har ikke fulgt din historie, men jeg talte med mit selskab
(Runa) om muligheden for at forsikre en baneracer.
Efter jeg beroliget damen med, at jeg skam ikke ville kaskoforsikre
den mens jeg brugte den på bane, men blot ville tyveri- og
hærværksforsikre den, fortalte hun om en "stilstandsforsikring" der
kun dækker MC uden afgift.
Den koster kr. 675,- om året for cykler på mere en 125 CCM.
Er det så noget, du er ude efter?

Og kan du fortælle mig, hvor jeg nemmest og sikrest finder en RS250'er
fra omkring '98?
--
Peder - u/Mille med Transporter til salg og på udkig efter RS250'er
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : RasmusZX9R

Dato : 19-12-01 08:27

> Og kan du fortælle mig, hvor jeg nemmest og sikrest finder en
RS250'er
> fra omkring '98?

Hej Peder!
Min kammerat vil vist gerne sælge sin.
Jeg mener at den er fra 97.
Den er godt nok med nummerplader.
Det ved jeg ikke om du vil have.
Skriv til mig hvis det har interesse.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Peder

Dato : 19-12-01 12:29

On Wed, 19 Dec 2001 07:27:08 GMT, "RasmusZX9R"
<RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote:

>Skriv til mig hvis det har interesse.
>Mvh
>Rasmus ZX9R-C

Jeg vil egentlig gerne skrive til dig, men savner en adresse.
Reply adressen, som det "vidunerlige" Kandu leverer, kan jeg ikke
bruge.
Og jeg vil helst ikke starte en lang køb/sælge tråd her, da jeg så
bliver flamet og (med rette) FUT'et til dk.marked

Du kan evt. skrive til mig på Eskildsen@email.dk
Peder
u/Mille (Frarøvet)