Gixxer 1000 video test
Fra : origo@earthling.net

Dato : 13-12-01 19:28

Fra : Michael K.S.

Dato : 13-12-01 20:00

On Thu, 13 Dec 2001 19:27:34 +0100, <origo@earthling.net> wrote:

>http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=6

Hold da fast 200 MB,jeg tror lige jeg venter på den korte version
...Har dine filer ikke fået vokseværk på det sidste ? )

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 13-12-01 20:22

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> Hold da fast 200 MB,jeg tror lige jeg venter på den korte version
> ...Har dine filer ikke fået vokseværk på det sidste ? )

Den korrigerte fil er på 120MB, men det er så meget trafikk på serveren p.t,
at jeg venter litt med å laste den opp. Kommer også et par DivX versioner.

Testen er fra SydAfrika, er litt "popsmart" og ikke dypt serioøst, men god
underholdning.

JS

Fra : Michael K.S.

Dato : 13-12-01 20:39

On Thu, 13 Dec 2001 20:21:50 +0100, <origo@earthling.net> wrote:

>Den korrigerte fil er på 120MB, men det er så meget trafikk på serveren p.t,
>at jeg venter litt med å laste den opp. Kommer også et par DivX versioner.

Finno..

>Testen er fra SydAfrika, er litt "popsmart" og ikke dypt serioøst, men god
>underholdning.

Heller ikke at foragte jo,alt behøver ikke være seriøst så det er
lækkert nok,jeg fik lidt BB i overskud og hentede lige de første 20 %
og det er vist en ret præcis karakteristik

-M

Fra : Robert

Dato : 13-12-01 23:25

> Den korrigerte fil er på 120MB, men det er så meget trafikk på serveren
p.t,
> at jeg venter litt med å laste den opp. Kommer også et par DivX versioner.

er det derfor det er umuligt at hente mere end 40-41 kb/s fra den server ?

~Robert

Fra : origo@earthling.net

Dato : 13-12-01 23:36

"Robert" <mitrigtigenavn@hotmail.com> wrote in message
> er det derfor det er umuligt at hente mere end 40-41 kb/s fra den server ?

Serveren har en båndbredde på 34Mbit, så dermed er det lett å regne etter

JS

Fra : Robert

Dato : 13-12-01 23:41

> Serveren har en båndbredde på 34Mbit, så dermed er det lett å regne etter
>

> JS

øøhhhhh ??? 34 Mbit ? "ud af huset" ? 1 ? 2 ? mbit ? mig ikke fosto..
måske
fordi mig IT-nørd... og MC tosse hehee

Robert

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-12-01 00:21

> er det derfor det er umuligt at hente mere end 40-41 kb/s fra den server ?

Jeg henter da med 100kb/s, så det går da fint.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Torben E

Dato : 14-12-01 06:47

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg henter da med 100kb/s, så det går da fint.
>
> signing off.. Martin Sørensen

Og jeg med 200 k.

Torben E

Fra : Robert

Dato : 14-12-01 09:24

> Og jeg med 200 k.
>
> Torben E

kilo bit - eller kilo byte ??

~Robert

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-12-01 09:38

> kilo bit - eller kilo byte ??

kilobyte pr. sekund, dvs. jeg udnytter hele min 1Mbit linje.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 14-12-01 11:52

jeg får også 200 kb/s uden problemer hjemme på adsl'en....

Lasse
som må nøjes med at surfe efter mc i øjeblikket

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 16-12-01 10:39

On Fri, 14 Dec 2001 09:37:38 +0100, Martin Sørensen wrote:

> kilobyte pr. sekund, dvs. jeg udnytter hele min 1Mbit linje.

1.6Mbit/sec på en 1Mbit linie, det er sørme flot

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-12-01 11:10

> 1.6Mbit/sec på en 1Mbit linie, det er sørme flot

Nu blander du det jo lidt sammen. De 200kb/s var ikke mig.
Jeg lå på lidt over 100.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 16-12-01 17:04

On Sun, 16 Dec 2001 11:09:50 +0100, Martin Sørensen wrote:

> Nu blander du det jo lidt sammen. De 200kb/s var ikke mig.
> Jeg lå på lidt over 100.

Det er det der med at svare på det rigtige indlæg ...

Fra : Bo Thomsen

Dato : 16-12-01 11:43

> 1.6Mbit/sec på en 1Mbit linie, det er sørme flot

jaa, jeg downloader med 78 stabilt på min 512 kb/s linie.
bo

Fra : Torben E

Dato : 14-12-01 09:23

"Robert" <mitrigtigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> kilo bit - eller kilo byte ??
>
> ~Robert

kilo byte

Torben E

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-12-01 00:19

> Testen er fra SydAfrika, er litt "popsmart" og ikke dypt serioøst, men god
> underholdning.

Det er da vist lige ved at gå galt til allersidst i filmen hvor han sætter
den ned efter en wheelie. Han slingrer ihvertfald noget, inden han får den
rettet op.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : RpR

Dato : 14-12-01 07:00

> http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=6

Kommentatoren lyder komisk!
Lidt som en Australier, bare går ham her i stå hele tiden, som om han sidder
og læser og fra et stykke papir, men prøver at lade være med at kigge på det

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com