Ring til under ½ pris når du er i udlandet
Fra : hoejbjerg

Dato : 13-12-01 16:37

Jeg rejser en del, og jeg må nok sige, at jeg ikke kan undvære min
mobiltlf. Der er mange ting man kan bragt fra hånden, når man sidder i
et tog raslende ned gennem Europa. Der kommer , for mit vedkommende
mangfe samtaler ind i løbet af en dag, - men sådan som prissystemet er
skruet sammen her i Danmnark, er det DIG der må betale for de opkald, du
får i udlandet, fair nok, den der ringer ved jo ikke at du f.eks sidder
ned ved stranden, i Monako, eller su nu skulle være.

På den konto har jeg fået nogle gevaldige telefonregninger, og nogle af
dem der ringer til mig, - er ikke til andet end small talk, det koster
mig en helv.... masse penge.

Nu til sagen, køb f.eks. tysk telefonnummer, og ring ind til din
mobiltelefonsvarre og henvis til dit udenlsndske nummer. Nu har du
sorteret de ikke vigtige samtaler værk, og skulle det være vigtigt, ja
så skal vedkommende nok ringe. Tyske batalin gs kort roamer også i
udlandet, men så kommer du ind i den konflikt, som med de danske numre.
Brug kun dit udenlandske telefon-nummer til at modtage opkald.

Du kan således købe taletids kort i alle europæiske lande. Men også
Tailand, USA, Australien, kort sagt næsten alle lande.

Et taletidab, er hurtigt tjent hjem igen de et jo faktisk kun simkortet
du skal bruge. Så der må man så skifte. Nu kommer det igen man kan
næsten ikke slippe af med denne person, T.Hansen, i Middelfart., -men
har har et bagstykke som kan fåes til næsten alle mobiltelefoner, i
dette bagstykker er der plads til 2 SIM kort på een gang, DET ER SMART

http://www.kandu.dk/