word-dokumenter til web
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 13-12-01 15:48

Kære gruppe !

Jeg har gang i et støre skriftligt projekt som består af en lang række
worddokumenter. Disse dokumenter er spækket med link som referere til
hinanden. Kan man generere sådan en samling dokumenter til web ( er godt
klar over at man kan med et enkelt) således at linkene fremdeles føre hen
til de ønskede tekster..

Tak for evt. svar !

Thomas

Fra : pre

Dato : 16-12-01 20:20

Med fare for at blive betragtet som en sur stodder, foreslår jeg at du enten
1: Prøver, måske med et lidt mindre projekt. 2: Studerer dine hjælpetekster,
3: Gennemgår hele projektet med tanke for hvad der sker hvis...

Hvorfor? Du er den eneste med overblikket og du fremhæver selv, at du ved
hvad sagen drejer sig om. Skulle jeg komme med et kvalificeret svar ville
jeg være nødt til enten at prøve, eller studere!!! For du kommer nemlig ikke
med nogen konkrete oplysninger: Er adresseringerne relative eller
absolutte. Er filerne i samme computer. Er det almindelige hyperlinks eller
de specielle tekstlinks. Er det 5, 10 eller 100 filer der refereres til, og
er de mere eller mindre sammenlænkede. Ligger alle filnavne indenfor
alfabetet, altså uden apostroffer og andre underlige tegn og gerninger.
Det er som hvis den blinde skulle vurdere farverne.
pre