montering af dæk
Fra : CarstenD

Dato : 13-12-01 15:04

Er der noge, der ved, hvor man kan få monteret dæk, man selv kommer med?
Evt. pris? Kan man gøre det selv?

CarstenD
Yamaha SR 250 Classic (32 km/l)

Fra : Michael K.S.

Dato : 13-12-01 15:20

On Thu, 13 Dec 2001 15:04:28 +0100, "CarstenD" <cardal@image.dk>
wrote:

>Er der noge, der ved, hvor man kan få monteret dæk, man selv kommer med?

Ja det er der,men kom lige med en tilbagemelding om hvor i landet
først...

>Evt. pris?

Ca. 50-100 kr. pr dæk,mere ville jeg ikke give,giver selv 75,-,men
mange steder forlanger de en formue, hvis de ikke selv har solgt
dækket og dem dropper du naturligvis.

> Kan man gøre det selv?

Selvfølgelig kan man det,spørgsmålet er om _du_ kan , det er jo
svært at svare på,ligeledes om man idet hele taget gider bøvle med det
hvis det kan gøres for en hund....

-M

Fra : CarstenD

Dato : 13-12-01 15:50

> Ja det er der,men kom lige med en tilbagemelding om hvor i landet
> først...

O'ense.

Carsten

Fra : Michael K.S.

Dato : 13-12-01 16:01

On Thu, 13 Dec 2001 15:50:20 +0100, "CarstenD" <cardal@image.dk>
wrote:

>O'ense.

Bruun Larsen,tager omkring et kvarters arbejsløn ca. 75-100 kr. ,hvis
du kommer med det løse hjul og dæk...MP motorcykler tager omkring
150,-

-M

Fra : CarstenD

Dato : 13-12-01 16:03

Takker

Carsten

Fra : Danteknik

Dato : 13-12-01 22:28

Hej Carsten.

Prøv at ringe til OB dækservice i Oluf Bagersgade (66129466).

Han har skiftet og afbalanceret for mig adskillige gange. Billigt,
omhyggeligt, og så bor han i O'ense.

; - )

KD Bandit 600

Fra : Frederik

Dato : 14-12-01 16:57

"CarstenD" <cardal@image.dk> wrote in message
> [...]
København! Der må da findes et sted ;)

Frederik

Fra : Armand

Dato : 13-12-01 17:09

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Selvfølgelig kan man det,spørgsmålet er om _du_ kan , det er jo
> svært at svare på,ligeledes om man idet hele taget gider bøvle med det
> hvis det kan gøres for en hund....

Selv på dækcentrene kan de have problemer med at få blæst slangeløse dæk
(og det er det der er på SR'eren, ikke?) ud til fælgkanten efter
montering!
Og specielt de originalt-monterede sidder hulens godt fast til
fælgkanten, så man ikke uden et eller andet tilrettet værktøj kan
pressen dem af selv

I gamle dage var vi en lille flok klubkammerater der havde gjort det til
en hobby at skifte dæk selv; men efter at de forskellige fik købt sig en
model med slangeløse fælge/dæk, gik det temmeligt i sig selv igen af den
simple grund at vi pludselig hverken kunne bu' eller bæ'

--
Armand.