et ? om Mash hvad hedder ham der spille Ra~
Fra : Frank hansen

Dato : 09-01-01 21:49

hilsen frank
frankhansen@cool.dk

Fra : Flemming Riis

Dato : 09-01-01 21:53

On Tue, 09 Jan 2001 20:49:00 GMT, "Frank hansen" <frankhansen@cool.dk>
wrote:

Gary Burghoff

Google er din ven.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-01-01 21:55

On 09 jan 2001 Frank hansen uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <0PK66.5762$Hy.115080@twister.sunsite.dk>:

Gary Burghoff

www.imdb.com er din ven

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Maximus Decimus Meridius: At my signal, unleash hell.

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-01 13:31

Frank hansen wrote:

> hilsen frank
> frankhansen@cool.dk

http://us.imdb.com/Details?0068098

skulle give en del svar på rollefordelingen i M*a*s*h

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : Bettina Løhmann

Dato : 10-01-01 13:58

Husk lige en anden gang at lægge mærke til hans...venstre hånd, tror jeg
det er. Han mangler fingre på den, og lagde en del i at prøve at skjule
det så meget som muligt. Ak ja, hvad man ikke alt kan lære på Nettet.

I dag er han vist en ganske succesfuld maler, han maler primært
dyremotiver.

/Bettina

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 10-01-01 16:12

In <979131420.807655@angua.skjoldhoej.dk> "Bettina Løhmann" <bettina@loehmann.dk> writes:

> [...]
>det så meget som muligt. Ak ja, hvad man ikke alt kan lære på Nettet.
>
>I dag er han vist en ganske succesfuld maler, han maler primært

Og han er ikke med i Seinfield, som min far paastaar ! YES, saa hvad
jeg ret.

/Martin

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-01 17:52

Martin Moller Pedersen wrote:

> Og han er ikke med i Seinfield, som min far paastaar ! YES, saa hvad
> jeg ret.

Jeg har også været i tvivl indtil da jeg tjekkede med
http://www.imdb.com

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Peter Brodersen

Dato : 10-01-01 22:25

On Wed, 10 Jan 2001 15:12:18 +0000 (UTC), tusk@daimi.au.dk (Martin
Moller Pedersen) wrote:

>Og han er ikke med i Seinfield, som min far paastaar ! YES, saa hvad
>jeg ret.

Jeg skal lige være sikker - han blandede rundt på Gary Burghoff og
Jason Alexander?

Hm - nu han (måske) siger det, så ja...

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Esben

Dato : 11-01-01 12:30

Martin Moller Pedersen <tusk@daimi.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93hu4i$9ti$1@news.net.uni-c.dk...
> In <979131420.807655@angua.skjoldhoej.dk> "Bettina Løhmann"
<bettina@loehmann.dk> writes:
> Og han er ikke med i Seinfield, som min far paastaar ! YES, saa hvad
> jeg ret.

Som George? Det troede jeg også en overgang.

--

Esben