Fejl i log ID 54 , 64 og 8032
Fra : mengo

Dato : 13-12-01 12:04

Hej

Jeg er ikke sikker på det er den rigtige gruppe, men her kommer
spørgsmålene.

Jeg har et windows2000 netværk. Jeg får en del fejl på nogle af mine
Servere. Ikke på DC'en, men på de andre. Jeg har søgt på Knowledge base og
har da også fundet nogle svar på på spørgsmålene, men de passer ikke rigtig
på mine servere.

Event ID 8032 : BROWSER
The browser service has failed to retrieve the backup list too many times on
transport \Device\NetBT_Tcpip_{97B2A20D-1AB5-45FE-9895-A96A3DF41BAB}. The
backup browser is stopping.

Event ID 54
The Windows Time Service was not able to find a Domain Controller. A time
and date update was not possible.

og Event ID 64
Because of repeated network problems, the time service has not been able to
find a domain controller to synchronize with for a long time. To reduce
network traffic, the time service will wait 960 minutes before trying again.
No synchronization will take place during this interval, even if network
connectivity is restored. Accumulated time errors may cause certain network
operations to fail. To tell the time service that network connectivity has
been restored and that it should resynchronize, execute "w32tm /s" from the
command line.

Nogen der kan fortælle mig hvorfor disse opstår og ikke mindst hvordan jeg
kommer af med dem!!!

Fra : Henning Berggreen

Dato : 13-12-01 17:37

check