Basic Instink 2....
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 09-01-01 04:05

Følgende har jeg på yderst ulovligt vis stjålet på ærlig vis fra
Ekstrabladet:

Selv om mange nu troede, at Sharon Stone snart ville vise sig i
efterfølgeren til Basic Instinct, kan der godt komme til at gå et stykke
tid, før hun får brug for issylen igen.

Årsag: Der mangler simpelt hen en mand til at spille over for
skuespillerinden, efter at Michael Douglas har takket nej til at være med i
efterfølgeren, skriver det amerikanske blad Variety.

Sharon Stone får ifølge forlydender 130 millioner for rollen som den
mordermistænkte Catherine Trammell, og hendes manager fortæller, at hun er
hun meget opsat på at gentage successen:

- Basic Instinct har været meget vigtig for Sharons karriere. Hun er i god
form, hun elsker manuskriptet, og hun vil meget gerne være med i filmen,
fortæller Stones manager Chuck Binder.

Sharon Stone sagde ja til opfølgeren allerede i juni sidste år, men 'Basic
Instinct 2' fristede ikke mændene fra første film. Regissør Paul Verhoeven
tvivlede på projektet og sagde nej, og ud over Michael Douglas valgte
manuskriptforfatter Joe Eszterhas også at trække sig. Til gengæld har
regissør David Cronenberg - kendt blandt fra "Fluen" - sagt ja tak, men han
vil ikke kommentere filmens mandlige hovedrolleproblem.
---- End of tyveri ----

Personligt håber jeg aldrig de finder en 'mand' til Sharon Stone.
Er vi enige ?

--
Rasmus, tyv som bare fanden her på de sidste natte timer.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-01-01 08:50

"Rasmus A. Nielsen." wrote:

> Personligt håber jeg aldrig de finder en 'mand' til Sharon Stone.
> Er vi enige ?

Fuldstændig!

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : JSMadsen

Dato : 09-01-01 15:34

Rasmus A. Nielsen. skrev i meddelelsen ...
>Følgende har jeg på yderst ulovligt vis stjålet på ærlig vis fra Ekstrabladet:

Nysgerrig: hvilken dag&dato havde de den artikel med?
Det var nemlig en "nyhed" i midten af sidste uge...
Har link.

>Personligt håber jeg aldrig de finder en 'mand' til Sharon Stone.
>Er vi enige ?

Det ved jeg ikke...
Hun har selv sagt at hun syntes 1'eren var hednes karriere's højdepunkt og det har hun jo også ret i.

>Rasmus, tyv som bare fanden her på de sidste natte timer.

Nå, tyv og tyv...

--
/JSMadsen

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 10-01-01 01:07

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> skrev:
> Nysgerrig: hvilken dag&dato havde de den artikel med?

Det ved jeg ikke, så det bare On-line i går nat.

--
Rasmus.