personelig tragedie og fordomme inden for ~
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 13-12-01 00:40

Nå det er sgu et svært indlæg det her da jeg skal køre med tunge lige
i munden for havd der er topick og ikke men alt taget i betragtning så
tror jeg at man kan finde ting i nærværende der både kan debateres
læses af nye skribenter med interesse og af ældre som en info .

anyway jeg er lige kommet nede fra Britta med SM Shoppen - eb meget
tom foretning - de har nemligt haft indbrud - nu er der det særegen
evd forsikring brancen at de vil ikke have med foretninger at gøre der
sælger beklædning og artikler der har et erotisk formål ...eller det
vil de men så er det til 10 000 om måneden og man skal have det aflåst
og overvåget som var det den Danske banks hovede sæde og gerne 4
fremmede legionære på fuld tid som sikkerhedes vagter .... også med en
selv risiko på en 500 000 kr så MÅSKE ?
men det vil jo få en lady finger til at koste noget mere ind er det
49½ kr eller er det 69 -men dildoer er nu ikke det store problem i
forhold til beklædning - anyhow indbrud har der været vare for
2-300 000 kr er VÆK 4 år s arbejde til en beskeden time løn væk - da
det meste af vare sortimentet er korsætter og anden beklædning og det
er jo syede stykvis som jeg forstår det og det koster jo .....

Så hvis der er nogen der har hørt noget eller høre om noget så giv for
guds skyld Britta beskede man kan gå ind på hjemmesiden og se hvordan
- men ellers tror jeg hun vil blive glad for en tanke fra bekendte på
en mail ....er der ikke en af jer der gider sende mig Mic s mobil nr ?
på chokmah999@hotmail.com men er der nogen der har en go ide til
hvordan man evt kan lokalisere varene så giv endeligt lyd - privat -
så læg hjernerne i blød .
og hvis man løber på et godt tilbud af de vare man kan se på siden
:http://www.sm-shop.dk/home.html så gi et prej.

debat mæsigt kan man spørge hvorfor det skal være mere bevsærligt at
forsikre en foretning der sælger korsætter vibratoer mm ind en foto
forretning - et Lica koster fra nyt mere ind 20 kosætter.

jeg har selvføligt selv tænkt sagen igenem og jeg kan da godt huske
som barn at der var jeg da tæt på at syenst at en kondom reklame : for
min skyld ! var en smule sjofel og der er så dem med dildo fri by der
arldrig rigtigt bliver ældre , men et eller andet sted så kan man nok
blive lidt slidt på sin barndomelige idioti navneligt når man skriver
læser og har så meget med nærværende gruppe som jeg har haf de side 2
3/4 år - at man ikke ligesom tænker på noget som noget særligt - så
længe folk kommer fra situationen med livet i behold og sine værdier
intakte ....Nu overlader jeg dte til jer selv at sætte fut til OT
eller snik snak eller blive i nærværende gruppe lidt efter hvad man
ønsker at skrive om noget under næreværende emne.

bedste hilsner
Bo

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 13-12-01 08:12

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev i en
meddelelse news:o4pf1u4oettf5n062c5t8k3oemileociee@4ax.com...
> [...]
debateres
> læses af nye skribenter med interesse og af ældre som en info .
Tak Bo, syns det er godt du kommer frem med det.
> [...]
og det
> er jo syede stykvis som jeg forstår det og det koster jo .....

Pyhh, ja det er sørme surt. Håber virkelig der er nogle der kan
hjælpe så vi ikke mister denne forretning - der er virkelig mangel
på de "gode" af slagsen.

> [...]
foto
> forretning - et Lica koster fra nyt mere ind 20 kosætter.
sportstøjsforretninger er lige så kostbare at forsikre, og det ER
foto og radio -forretninger også, med mindre de har de dersens
gitre for vinduerne og andre sikringer på lige fod med
guldsmedeforretninger.
>....Nu overlader jeg dte til jer selv at sætte fut til OT
> eller snik snak eller blive i nærværende gruppe lidt efter hvad
man
> ønsker at skrive om noget under næreværende emne.

Jeg synes ikke det er uvæsentlig, for os herinde, fortsat at have
muligheden for at handle sexlegetøj og udstyr i en god atmosfære -
og jeg er af den opfattelse at vi denne ene gang i dette ekstreme
tilfælde godt kunne reklamere - så de om ikke ved en direkte
indsamling - men ved øget omsætning af de få varer der er nu.
Hurtigere igen kan få stablet et ordentligt varelager på benene,
til glæde for bl. a. denne nyhedsgruppes læsere - der vel kan
skønnes at være "storforbrugere " i forhold til resten af
befolkningen som sådan ;)
> bedste hilsner
> Bo
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 13-12-01 17:12

On Thu, 13 Dec 2001 08:11:36 +0100, "J¤mfruen\)"
<jomfru_d@worldonline.dk> wrote:

Hi Virgo

>Pyhh, ja det er sørme surt. Håber virkelig der er nogle der kan
>hjælpe så vi ikke mister denne forretning - der er virkelig mangel
>på de "gode" af slagsen.

ja af de saglige ! hvor mam for en sober behandling og relevante
informationer uanste hvem man er og havd man er til - som f.esk i
Istede gade - hvor de bare er der fordi ja det hør ejo til i
istedegade - men at foretningerne og det indrømede aftagene miljø der
er af narkomaner og de der af følgne prostituerede .

> [...]
>muligheden for at handle sexlegetøj og udstyr i en god atmosfære -
>og jeg er af den opfattelse at vi denne ene gang i dette ekstreme

reklame er det jo ingen gang man forholder sig til nogen og noget man
kender som relatere til gruppen

> - så de om ikke ved en direkte
>indsamling - men ved øget omsætning af de få varer der er nu.

der er ingen !
ja lidt dildoer osv men ikke nok til at man kan have et ordentligt
lager + fortjeensten er ret lille ved det !

> [...]
>til glæde for bl. a. denne nyhedsgruppes læsere - der vel kan
>skønnes at være "storforbrugere " i forhold til resten af

forbruger er det ihvertilfælled ;) men det er nu mere fordi det er
rart at komme der og stort set hele min og valkyrens sex sager er
derfra - så er det sgu ikke indkøb der ville have givet et + så de ku
lve på renterne - men på den anden side så tror jeg ikke den ville
have været så omfatene hvis jeg ikke lige kom der så jave vi sgu
sikkerrt satdigt kørt på sterin lys - det var ikke ringe der gik
faktisk helt sport i at lave dem selv med folie og katofelskræller -
men de prof er nu bedre
MvH
Bo

Fra : Hanne L

Dato : 21-12-01 00:45

Chokmah @lias R@bi@s the dog skrev i en meddelelse news:r5kh1uo1e065dg1pvt7d3p6kla2r0advsa@4ax.com...

Kære J¤mfruen og Bo

> [...]

Og det _er_ et godt sted at besøge!
Lige nu er det mere end hårdt for dem at skulle sidde og tænke på
alle de varer, de havde engang.

Men butikken er åben, de prøver at holde hovedet over vandet,
og der er kommet nye varer, selvom der selvfølgelig mangler
nogle ting.

Og hvis det ikke er tiden lige nu til den slags "julelege" her i den
mørke tid i stearinlysenes skær, ved jeg ikke, hvornår det ellers
skulle være højtid for dette vidunderlige univers.
Jeg fandt da en vidunderlig ting derinde idag til at forsøde
juledagene med *SMiler*.

Jeg husker stadig, hvordan jeg gik derind med bævende hjerte
allerførste gang, fordi jeg var helt ny i dette univers.
Men den afslappede venlige hjælp jeg fik, var med til at give mig
mod på fortsat at undersøge det med stor nysgerrighed. Og fik
mig til at føle, at jeg ikke var så underlig endda *SSS*.

> der er ingen !
> ja lidt dildoer osv men ikke nok til at man kan have et ordentligt
> lager + fortjeensten er ret lille ved det !

Jo, der er, som sagt, mere end dildoer derinde igen.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Dan Andersen

Dato : 21-12-01 07:37

> [...]
> mod på fortsat at undersøge det med stor nysgerrighed. Og fik
> mig til at føle, at jeg ikke var så underlig endda *SSS*.

Det lyder virkeligt somom at den er et besøg værd det sted. Måske man skulle
tage mod til sig og tage en tur derned

Kan man få adressen på dette univers.

Mvh

Dan Andersen

Fra : Johnny Jensen

Dato : 21-12-01 07:53

Hej Dan,

> Det lyder virkeligt somom at den er et besøg værd det sted. Måske man
skulle
> tage mod til sig og tage en tur derned

Det bør du helt sikkert...

> Kan man få adressen på dette univers.

Aber natürlich..

http://www.sm-shop.dk
SM Shop
Studiestræde 12
1455 København K

Hygge
JJ

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 21-12-01 15:07

On Fri, 21 Dec 2001 07:36:57 +0100, "Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk>
wrote:

>Det lyder virkeligt somom at den er et besøg værd det sted. Måske man skulle
>tage mod til sig og tage en tur derned
>
>Kan man få adressen på dette univers.

ja den er på hjemmesiden :) se her :
http://www.sm-shop.dk/home.html

Mv
Bo

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 21-12-01 13:09

On Fri, 21 Dec 2001 00:45:08 +0100, "Hanne L" <maanelys@mail.dk>
wrote:
HI hanne l :)

>Og det _er_ et godt sted at besøge!
>Lige nu er det mere end hårdt for dem at skulle sidde og tænke på
>alle de varer, de havde engang.

ja til begge dele - fordi mht det første der kender jeg sgu mange der
er så glade for at komme ind og får en sober forklaring på noget som
for dem måske er en meget privat sag og måske lidt for dem perosneligt
pineligt og der kender jeg flere der har følt det som en berigelse at
ku komme hænd med derres natur og den er bare ok også bliver den til
overflod behandlet sagligt og det betydet meget for mange mennesker -
hvor man ellers tit ser dem der forhandler erotisk sager PORNO
FORRETNINGERNE der er sådan en lidt istedgade atmos fære det er vsært
at beskirve - men forskellen på sm shoppen og de andre steder jeg
kender er som 1 at bolle luder der er til at betale sig fra og shoppen
er som at være lidt små forelsket eller glad for et andet menneske på
en helt speciel måde OG det kan man jo også se når man kikker ind -
der kommer lige ofte nogen for lige at sige hej og kikke ind - som
kunder

>Men butikken er åben, de prøver at holde hovedet over vandet,
>og der er kommet nye varer, selvom der selvfølgelig mangler
>nogle ting.

jamen det glæder mig at de er i gang igen fordi så skal den sgu nok
rejse sig igen - selv om det vil tage tid

> [...]
>skulle være højtid for dette vidunderlige univers.
>Jeg fandt da en vidunderlig ting derinde idag til at forsøde

har man et godt forhold af intim karekter til et andet menneske så
kan man ALTID FINDE NOEGT:)....selv min kære søster har en romance med
dit livs første didldo i dag :)

> [...]
>mod på fortsat at undersøge det med stor nysgerrighed. Og fik
>mig til at føle, at jeg ikke var så underlig endda *SSS*.

Det e rjo det der er pointen - for man kan jo være til alt og nok så
genert men man for altid akcept for den man er og en hjælp - har en
veninde der har fåed en mand på 50 og hans sex liv har arldirg
fungeret så ar han inde og få sig en opisk nogen sager og nu køre det
sgu :) og jeg tror også han oplevelse af at møde mennesker der tog ham
osm han var og derfra satte det i gang

>Jo, der er, som sagt, mere end dildoer derinde igen.

der er ihvertilfælld altid et elller andet man kan bruge :)

KH
Bo

Fra : Henning

Dato : 23-12-01 05:52

> [...]
> en helt speciel måde OG det kan man jo også se når man kikker ind -
> der kommer lige ofte nogen for lige at sige hej og kikke ind - som

Sidst (vel for ca. 6-7 år siden) hvor Hanne og jeg gik i Istedgade,
for at købe en ny "boy-frend" til hende, var de pornobutikker
vi var inde i, ejet af nogle mørkhudede mennesker, som ikke
var særlig kunde-orienterede, sad feks. på en stol og læste
i bøger med arabiske skrifttegn, et andet sted stod 2 af gadens
narkoludere og diskuterede retten til at stå på et bestemt sted
i Istedgade, indtil pornobutikkens blåsorte ejer, kom frem fra
bag-butikken og bad dem skrubbe på arbejde.
Jeg er absolut ikke "fremmed-fjendsk" men jeg vil nu helst
handle med nogen, der forstår den Danske kultur og har
fået denne forståelse ind med modermælken, men ikke
med en mand, som et 3 sted vi var inde, hvor manden nærmest
fik jern på, ved at svælge detaljeret i brugen af dildoer og
smågrine fjollet når min kone spurgte til varernes kvalitet,
men få lov til at røre ved og afprøve vibrationernes styrke
for de enkelte modeller kunne der ikke være tale om,
så da det var den sidste forretning vi gad gå ind i efterhånden,
endte vi med at købe en gammel kending til 98 kr., en
glat guld-vibrator.

Jo gode butikker er guld værd!

MVH
Henning