Sparkerøv e-mail & news program..
Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-12-01 22:19

Findes der et RIGTIGT godt alternativ til Outlook Express ?
Det må gerne sparke virkeligt røv, og seflf. have alle features som OE har.
--
Med venlig løvehilsen
Søren HDI' Wind - www.peugeotklubjylland.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 12-12-01 22:50

"Søren H. Wind" <s.wind@mail.com> wrote Wed, 12 Dec 2001 22:18:51
+0100 :

>Findes der et RIGTIGT godt alternativ til Outlook Express ?

Becky!

http://www.rimarts.co.jp/

>Det må gerne sparke virkeligt røv, og seflf. have alle features som OE har.

De har ikke den samme feature som virus modtaglighed som OE har.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-12-01 10:28

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.04082001@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:m7kf1ugj3l6g5n8f1u8e6higcgsst4kc5v@news.worldonline.dk...
> "Søren H. Wind" <s.wind@mail.com> wrote Wed, 12 Dec 2001 22:18:51
> +0100 :

> Becky!

Øhhh - manden skriver jo "email&news program"....
Kan Becky også news ???

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 13-12-01 11:22

Den Thu, 13 Dec 2001 10:28:24 +0100 skrev "Søren C. Fischer"
<soren@fischer-streton.dk> :

>Kan Becky også news ???

Jada

http://www.becky-users.morelerbe.com/BkNews.html

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/
Nollaig shona duit

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-12-01 12:32

"Morten Kjaer Nielsen" <mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk>
skrev i en meddelelse news:740h1ucuet3ai6sct9v6c8ahqaqfrthb6a@4ax.com...
> Den Thu, 13 Dec 2001 10:28:24 +0100 skrev "Søren C. Fischer"
> <soren@fischer-streton.dk> :

> Jada

Ok

Fra : Morten

Dato : 13-12-01 14:21

Morten Kjaer Nielsen skrev:

> Jada

Men alligevel bruger du Agent. Kan man konkludere at Becky ikke er
særlig god til news?

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 13-12-01 15:09

Den Thu, 13 Dec 2001 13:20:33 GMT skrev Morten
<m0rtenNOSPAM@nospam.dk> :

>Kan man konkludere at Becky ikke er
>særlig god til news?

Nej man kan konkluderer at jeg har brugt Agent for længe og den
nu er en fast del af min krop og mit blod.

Fra : Willy Henriksen

Dato : 13-12-01 16:57

On Thu, 13 Dec 2001 15:08:52 +0100, Morten Kjaer Nielsen
<mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk> wrote:

>Den Thu, 13 Dec 2001 13:20:33 GMT skrev Morten
><m0rtenNOSPAM@nospam.dk> :

>Nej man kan konkluderer at jeg har brugt Agent for længe og den
>nu er en fast del af min krop og mit blod.

Ja Agent kombineret med Hamster så kan man da ikke
forlange mere. Det sku da lige være gratis pizza.

mvh
willy
wbh@iname.com

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-12-01 10:40

Wed, 12 Dec 2001 22:50:22 +0100, Morten Kjaer Nielsen
<spamtrap.fra.04082001@gummiand.dk> wrote:

>Becky!
>
>http://www.rimarts.co.jp/

Ja, hun er en faens dejlig tøs, superpneumatisk til mail. Men hun er
altså ikke rigtig til news, man ka godtnok plugin'ne hende i den
retning, men...

Problemet er, at der findes mange super mailprogrammer og noen super
newsklienter, men ikke rigtig noen, der er goe til begge dele.

hilsen p

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-12-01 00:04

Søren H. Wind skrev:

>Findes der et RIGTIGT godt alternativ til Outlook Express ?

Jeg bruger Eudora til mail og Agent til news, og er meget glad for
begge programmer, har efterhånden brugt dem nogle år.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-12-01 00:58

Søren H. Wind skrev i dk.edb.internet.software.mail+news
> Findes der et RIGTIGT godt alternativ til Outlook Express ?
> Det må gerne sparke virkeligt røv, og seflf. have alle features som OE har.

Der er mange alternativer, og de fleste er bedre end OE.

Hvad søger du? Er det til news eller mail? Hvad er dit behov? Binær eller
tekst? Skal du kunne læse offline eller har du flatrate?

Mine favoritter hedder Eudora til mail og Gravity til news.
Lars

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-12-01 10:29

"Lars Klintholm" <klintholm@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Søren H. Wind skrev i dk.edb.internet.software.mail+news
>
> Der er mange alternativer, og de fleste er bedre end OE.

Jeg kan umiddelbart kun komme i tanke om Agent/FreeAgent...
Hvilke andre er der ?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 13-12-01 11:15

http://www.newsreaders.com/win/clients.html

--
Henrik

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-12-01 12:30

"Henrik K Hansen" <bqd070p8bu9yrq001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
l_og_news@minserver.myftp.org...

> http://www.newsreaders.com/win/clients.html

Men af den liste (lang) fremgår det jo ikke hvilke der også er
POP3-klienter...
Skal den arme mand så hente dem alle, en efter en, og så bagefter finde ud
af "nå for pokker,den er kun til usenet, ud med den".....?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 13-12-01 12:44

Søren C. Fischer, du skrev:

> Men af den liste (lang) fremgår det jo ikke hvilke der også er
> POP3-klienter...

Måske dem hvor der står mail, does mail eller mail client.

--
Henrik

Fra : CHRistian

Dato : 13-12-01 14:54

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk>'s posting:

>Jeg kan umiddelbart kun komme i tanke om Agent/FreeAgent...

Kun Agent, eftersom FreeAgent ikke kan håndtere e-post (andet end at
sende, hvilket måske er mindre sjovt i længden

--

Prøv dog en webbrowser... http://opera.no

Fra : Morten

Dato : 13-12-01 10:29

Søren H. Wind skrev:

> Findes der et RIGTIGT godt alternativ til Outlook Express ?
> Det må gerne sparke virkeligt røv, og seflf. have alle features
> som OE har.

News: Xnews (håndterer såvel tekst som binære gupper)
www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

Mail: Outlook (ikke Express)
Hører med til Office-pakken. Har også kalender, tasks og reminder.

Som du kan se er der mange alternativer. Hvad er dine krav (jf. de
andre indlæg)?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-12-01 12:31

"Morten" <m0rtenNOSPAM@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hører med til Office-pakken. Har også kalender, tasks og reminder.
>
> Som du kan se er der mange alternativer. Hvad er dine krav (jf. de

Dit forslag er da ikke et alternativ til OE når manden efterspørger et prg
som kan news+mail...?
Eller misforstår jeg den oprindelige spørger ???

Fra : Morten

Dato : 13-12-01 14:24

Søren C. Fischer skrev:

> Dit forslag er da ikke et alternativ til OE når manden
> efterspørger et prg som kan news+mail...?
> Eller misforstår jeg den oprindelige spørger ???

Det er korrekt. Eneste konkrete svar i denne tråd vedr. et program
der kan begge er Agent.

Nu vælger jeg at fortolke subj. således at det ville være bedst med
et program der kan det hele, men findes det ikke, hvad er så bedst.

Min post kunne få Søren H. til at se at der findes gode programmer
til en specifik ting, men som ikke kan "det hele".

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 14-12-01 21:25

Morten <m0rtenNOSPAM@nospam.dk> wrote Thu, 13 Dec 2001 13:23:30 GMT
:

>Eneste konkrete svar i denne tråd vedr. et program
>der kan begge er Agent.

Nej, jeg har også svaret Becky!

Hun kan begge dele med et plugin.