problemmer med G-force TI-200
Fra : WayMan

Dato : 12-12-01 19:47

Hej med jer

Er der andre der også har problemmer med at få jeres
G-force TI-200 grafikkort til at kører ordenligt i Windows 98SE
jeg har prøvet med de sidste nye Nvidia driver 23,11 men det blev det kun
være af,
og helt galt gik det da jeg havde opgarderet Via 4in1 til v4,36

Mvh
WayMan

Fra : |ce

Dato : 12-12-01 19:59

Jeg har også lige lagt de nye drivere ind fra nvidia 2311
Det får mit Counter Strike til at "Fryse"
Best Regards

Fra : Allan Henriksen

Dato : 12-12-01 22:10

Jeg har selv en GeForce 3, og har installere 23.11 og Via 4in1 v4.36, jeg
har ingen problemer med noget som helst endnu, jeg har dog ikke spillet så
meget CS siden, så det kan være at jeg får problemer senere.
Allan Henriksen

Fra : Ronni

Dato : 14-12-01 09:40

Jeg oplever også lidt mærkelige ting med mit nye Asus GF3 TI200 på min
nyinstallede Win2000. Der kan nævnes følgende:
- Blue screen
- Fryser
- Problemer med at initialisere grafikkortet under boot
- Viser mystiske tegn på hele skærmen under boot.

Disse ting har jeg oplevet et par gange efter bare 3 dage, jeg fatter ikke
lige helt hvad der går galt. Kører med de nyeste ASUS drivere. Min PSU er
dog ikke mere end 230W, men jeg havde ingen problemer med mit GF 256, er der
nogen der ved hvor meget forskellen er i watt forbrug, måske er det jo det
der går galt, eftersom det ikke kun er i Windows...?

Mvh. Ronni

Fra : SharkanDK

Dato : 14-12-01 09:48

> - Blue screen
> - Fryser
> - Problemer med at initialisere grafikkortet under boot
> - Viser mystiske tegn på hele skærmen under boot.

Jeg fik det samme under Windows XP, så skiftede jeg til nvidia's driver
22.83. Det hjalp på det med at den fryser og de blå skærme. Men det er bare
ikke muligt at bruge 3D briller med de drivere, så Asus må da snart få lavet
en ordentlig driver. Nu kører jeg med nvidia driver 23.11 uden problemer.

Fra : Ronni

Dato : 14-12-01 10:14

Ok, super, så kan jeg måske slippe af med de fejl. Den går nok ikke længere
en 230W forsyning efter jeg både har skiftet til en AMD XP 1600+ og GF3. Så
må jeg nok få mig en anden PSU for at komme af med de sidste fejl.

Mvh. Ronni

Fra : SharkanDK

Dato : 14-12-01 10:57

> [...]
> en 230W forsyning efter jeg både har skiftet til en AMD XP 1600+ og GF3.

> må jeg nok få mig en anden PSU for at komme af med de sidste fejl.

Ja jeg har en 300 W, og er ved at have problemer alligevel. Dog ikke med
grafikkort, men med ekstra harddisk.

Fra : Ronni

Dato : 14-12-01 11:12

Ok, nu har jeg bestilt et nyt kabinet med 340W PSU, så mon ikke det skulle
hjælpe lidt på det

Fra : SharkanDK

Dato : 14-12-01 11:28

> Ok, nu har jeg bestilt et nyt kabinet med 340W PSU, så mon ikke det skulle
> hjælpe lidt på det

Jo.