Andet multimedie
bentjuul 3670
Jeg søger
Fra : Kim Larsen

Dato : 12-12-01 19:25

Hej i gruppen

Jeg har set i dk.binaer.dk et billede som snyder øjet og det der er bag, der
var en del prikker og hvor øjet så blev narret til at se hvide prikker inden
i de sorte. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde flere af slagsen ?

Kim Larsen

Fra : P.C.

Dato : 12-12-01 20:57

Hi.
"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i de sorte. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde flere af slagsen ?

Der står "Julebryg" udenpå ;))
Søg på "Escher" så finder du en masse.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/a

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-12-01 22:48

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
inden
> i de sorte. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde flere af slagsen ?

Jeg har vist før postet den i news:dk.binaer og ka' da godt lige droppe den
der igen. (Prik prik prik...)
Kik her news:9v8j3p$tru$1@news.net.uni-c.dk

- Lars