Andet multimedie
bentjuul 3670
Julekort?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-12-01 19:05

Jeg fik et hint om at jeg skulle prøve i dk.edb.grafik angående subject, så
here goes..
Er der nogen der har et bud på hvor man finder subject i nogle udgaver man
også kan holde ud at se på uden at blive blind på det ene øje?
Jeg har søgt med lys og lygte på jubii,google,etc men ikke rigtigt kunne
finde noget - any hints?

/Dennis

Fra : Thomas

Dato : 12-12-01 20:44

"Dennis Pedersen" <usenetspam@FJERNDETTEdaydreamer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> også kan holde ud at se på uden at blive blind på det ene øje?
> Jeg har søgt med lys og lygte på jubii,google,etc men ikke rigtigt kunne

Hvad skal du bruge? Er det noget der skal bruges til tryk, print eller web?
Leder du efter foto, grafik eller...?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-12-01 21:29

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> [...]
meddelelse
> så
>
> Hvad skal du bruge? Er det noget der skal bruges til tryk, print eller

Det burde jeg måske have nævnt ;)
Planen var at hvis jeg kunne finde noget færdigt der lige var til at køre ud
på en Farve Laser ville det være det bedste. Ellers noget photo agtigt hvor
man hurtigt lige selv kunne bikse noget sammen

/Dennis

Fra : Thomas

Dato : 13-12-01 11:34

> [...]
hvor
> man hurtigt lige selv kunne bikse noget sammen

Prøv evt. at søge på Google efter noget med jul / christmas, der dukker
måske noget op, man kan bruge.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-12-01 13:51

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> ud
> hvor
>
> Prøv evt. at søge på Google efter noget med jul / christmas, der dukker
> måske noget op, man kan bruge.

Det er det jeg har prøvet , men der kommer rigtig mange frem og ikke rigtigt
noget overvældende brugbart.
Derfor søgte jeg et tip til hvor jeg fandt noget godt! :)

/Dennis

Fra : Thomas

Dato : 13-12-01 16:25

> Det er det jeg har prøvet , men der kommer rigtig mange frem og ikke
rigtigt
> noget overvældende brugbart.
> Derfor søgte jeg et tip til hvor jeg fandt noget godt! :)

Det kræver enten noget arbejde i et grafikprogram eller nogen penge til at
købe grafik for

Fra : Beacon

Dato : 16-12-01 07:56

"Dennis Pedersen" <usenetspam@FJERNDETTEdaydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:x5PR7.3025$Q3.380300@news010.worldonline.dk...

> [...]
agtigt hvor
| man hurtigt lige selv kunne bikse noget sammen

Prøv at kigge på www.imagestate.com og søg på "christmas"
Så får du om ikke andet en masse billeder hvor du hurtigt kan sætte
en tekst på og printe...

--
Kim Thranborg
kim@thranborg.dk