C:\tcpip\bin>tracerte.exe
Fra : Bent Nielsen

Dato : 12-12-01 18:28

Kan det passe at min router lukker for brug af denne??

Jeg kan godt ping en server.

Der er kun UDP eller TCP Advanced Setup /local server

Under Firewall Setup /bassic sitting er Enable Firewall Protection = on

Defalt Action for LAN-to_WANAccesRules= Forward

Time Allowing A TCP Connectin Complete = 20 Minuter

Sel-Protection Time When A DosAttack IS Detected 5 Minutter

Allows TCP/UDP Port #139 to Pass Through : YES

IP Source Routing : YES

Enable Remote Management to This Router : NO

Respond to Ping from WAN Side : YES

URL Blocking er ikke sat til på noget som helst.

Lan-to-WAN access Rules = er alt lukket/ingen sat op
WAN-to-LAN acces Roules= UDP port 68 0.0.0.0 0.0.0.0 forward = OFF

Der er under DMZ Host Enable DMZ¡G = YES
Public IP Address
(Use the current static or dynamic WAN IP address obtained from your
ISP)

og under Client PC's IP Address
er der 192.168.1.0
Alle de næste 6 rækker er der 0.0.0.0 og 192.168.1.0

Mit lokal lan bruger 192.168.1.1 til routeren og så op efter for all
clienter.
Skal denne sætte til Enable DMZ¡G = no ???

Static Routning
Dynamic RIP I & II Function : disable
(hvad det så end er)

Nin local server se ud som:

TCP
80
192.168.1.2
80

TCP
21
192.168.1.2
21

TCP
23
192.168.1.2
23

TCP
110
192.168.1.2
110

TCP
25
192.168.1.2
25

UDP
110
192.168.1.2
110

UDP
25
192.168.1.2
25

TCP
113
192.168.1.2
113

UDP
113
192.168.1.2
113

Hvad skal der ændre og hvad betyder det for mine maskiner sikkerhed at
lukke mere op for et eller andet