Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop-haj....hjælp !!
Fra : Kim Kølerfeldt

Dato : 12-12-01 18:23

Hej Haj !

for s.... hvor det program kan drille.

Jeg har hentet en gif på nettet, og nu vil jeg lave farven om. Jeg kan ikke
se de enkelte channels ligesom hele menuen "layers" er grå - altså ikke
aktiverbar. Hvorfor nu det ?

Jeg ville prøve at lægge en layer ovenpå, og så ændre farverne den vej

Har du et hint ?

M.v.h. Kim K.

Fra : Madsen

Dato : 12-12-01 18:31

"Kim Kølerfeldt" <kim.koelerfeldt@get2net.dk> skrev:

> [...]
> aktiverbar. Hvorfor nu det ?
>
> Jeg ville prøve at lægge en layer ovenpå, og så ændre farverne den vej

Lav billedet om fra Indexed Color til RGB.
Image > Mode > RGB Color.

Madsen.

Fra : Ammitz

Dato : 12-12-01 18:49

"Madsen" skrev d. 12-12-01 18:31 dette indlæg :

> Lav billedet om fra Indexed Color til RGB.
> Image > Mode > RGB Color.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.
>
> NETOP! - Det var lige hvad jeg også skulle til at svare!
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : jopa

Dato : 12-12-01 18:49

"Ammitz" skrev bla

Det var da godt så har han fået samme svar 2 gange

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Thomas

Dato : 12-12-01 20:43

"jopa" <admin@jp-web.dk> skrev i en meddelelse
> "Ammitz" skrev bla
> Det var da godt så har han fået samme svar 2 gange

Jeg synes det er rigtigt, hvad Ammitz siger...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Ole Hanelius

Dato : 16-01-02 02:21

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Lav billedet om fra Indexed Color til RGB.
> Image > Mode > RGB Color.
>
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Eller CMYK