hakke pruste stønne
Fra : Elbarto

Dato : 12-12-01 18:16

jo nu er det sådan at min suzuki street magic har en dårlig vane med at
sætte ud
som en gammel maxi der står af røven til i tænding (der er en CDI på så det
er ikk det)
til tider kan den gå helt istå og føst efter en
masse bøvlen og 200 skældsord
kan den starte men hakker og pruster af sted ...
min forhandler kommer med følgene jeg kan gøre JEG KAN .....den har kørt
1700km
og er 2½ måned gammel så kan det sku da ikke passe at jeg selv skal til at
splitte den ad og rense karbu som han mener det er
eller ny tændrørshætte + tændrør
hvilket den har fået men den hakker stadig

Er det ikke forhandlerens problem at for den lavet ..det kan da ikk passe at
jeg
selv skal til at lave på en ny moped til 13000 solide danske kroner

Erik ElB

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-12-01 19:00

"Elbarto" <Elbarto@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> jeg
> selv skal til at lave på en ny moped til 13000 solide danske kroner

Du skal så absolut ikke selv begynde at lege doktor på din nye ged, hvis du
ikke allerede har lavet noget om.
Det må helt klart gå på garantien ! Men har du prøvet kaburator-sprit? Det
er jo nogle barske måneder for
scootere for tiden.

Hilsen Thomas

Fra : Elbarto

Dato : 12-12-01 23:33

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke allerede har lavet noget om.
> Det må helt klart gå på garantien ! Men har du prøvet kaburator-sprit? Det

der er rigelig med sprit på ..det var oss en af de ting forhandleren sagde
til mig
det er oss ham der vil have at jeg selv skal rense karbu luftfilter benzin
filter m.m
Erik ElB

Fra : PHK

Dato : 12-12-01 09:26

> [...]
> til mig
> det er oss ham der vil have at jeg selv skal rense karbu luftfilter

Det skal du absolut ikke! Jeg vil næsten tro at der står den slags skal
checkes under første eftersyn, og det første eftersyn er formentlig gratis!

Men prøv at dynge tændspole m.m. ind i Pronto - det kan være overgang i
tændspolen. Jeg har haft slige problemer med en Suzuki AN 100 jeg havde
engang.

--
_
|_|

Fra : Elbarto

Dato : 13-12-01 14:30

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:9v9p74$es8$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Men prøv at dynge tændspole m.m. ind i Pronto - det kan være overgang i
> tændspolen. Jeg har haft slige problemer med en Suzuki AN 100 jeg havde

første service fik den ved 5oo km
som den skulle ...gansk gratis
skal igen ved 3000km
dog skal den der ned onsdag i næste uge
og der vil de så prøve at finde fejlen ,,hvis de kan ...
ellers må de jo sætte en anden motor på
i dont care bare lordet køre

Erik ElB

Fra : RpR

Dato : 12-12-01 19:03

> Er det ikke forhandlerens problem at for den lavet ..det kan da ikk passe
at
> jeg
> selv skal til at lave på en ny moped til 13000 solide danske kroner

Nu har du jo i forvejen rodet i motoren, så frafalder enhver garanti.

Men ellers kunne det lyde som om du skulle prøve med lidt karburator sprit.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Elbarto

Dato : 12-12-01 23:35

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"

well der er ikke blevet pillet ved mer som jeg har fået lov til at
forhandler
rode kassen er en gammel vold tunet
og forfalden hot ....scooter er ret simpel
sådan det stykke jeg er kommet ind i den

Erik ElB