Scary Movie 2 og Twin Peaks
Fra : Jens

Dato : 12-12-01 17:55

Ok... Fik Scary Movie 2 og Twin Peaks - first season i dag. Fik set Scary
movie og den er da ok underholdning... Stort afrohår er da ok :)

Nu glæder jeg mig til at se Twin Peaks i aften(fyre op i pejsen og lave en
god kop chokolade)

Jens

Fra : Michael

Dato : 12-12-01 18:23

> Ok... Fik Scary Movie 2 og Twin Peaks - first season i dag. Fik set Scary
> movie og den er da ok underholdning... Stort afrohår er da ok :)

uhh.. Twin peaks på DVD? Hvor kan man købe den??

--
michael

Fra : LL

Dato : 13-12-01 09:29

Michael <ms@[NOSPAM]3-pac.dk> wrote in message
> uhh.. Twin peaks på DVD? Hvor kan man købe den??

DVD'en indeholder ikke det første 2 timers afsnit!(Årsagen er at piloten er
ejet af Artisan og resten af serien af Warner) Den giver ellers indtryk af,
at indholde hele 1. sæson, men introafsnittet, hvor alle personerne bliver
præsenteret er ikke med. Gav vide hvorfor de kalder den "Special Edition"?

Mvh
Jepp

Fra : Jens

Dato : 12-12-01 18:39

Jeg købte min hos www.r1dvd.dk men den findes måske også andre steder?

Jens

Fra : Michael

Dato : 12-12-01 20:11

> Jeg købte min hos www.r1dvd.dk men den findes måske også andre steder?

Ved du noget om, om/hvornår resten af episoderne kommer på dvd?

--
Michael

Fra : Martin Møller

Dato : 12-12-01 19:12

"Jens" wrote:

> Nu glæder jeg mig til at se Twin Peaks i aften(fyre op i pejsen og lave en
> god kop chokolade)

Twin Peaks??? Så falder sneen alligevel i år

Fra : Peter Larsen

Dato : 12-12-01 19:43

Hejsa

Hvorfor ikke en kop kaffe? ;)