Andet multimedie
bentjuul 3670
Copy/Paste fra PhotoShop
Fra : Assassin

Dato : 12-12-01 15:51

Når jeg copy/paster fra PS til word kommer billedet til at ligne noget der
er løgn. Jeg tror det har noget at gøre med at mår selection tool er valgt i
PS, er der er selection box der hedder "anti-aliased" den er checked og
grayed out, så man kan ikke fravælge det. Hvordan gør man det??

Fra : Ammitz

Dato : 12-12-01 18:40

"Assassin" skrev d. 12-12-01 15:51 dette indlæg :
> [...]
> grayed out, så man kan ikke fravælge det. Hvordan gør man det??
>
> Husk at Word kører med RGB farver. Så først og fremmest skal du vælge
at dit billede ligger i RGB. Dernæst skal du gemme en kopi som TIF-fil
for at få det bedste resultat frem i Word. Så skulle der ikke være
problemer hermed.
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 12-12-01 18:33

"Assassin" <no@mail.com> skrev:

> [...]
> PS, er der er selection box der hedder "anti-aliased" den er checked og
> grayed out, så man kan ikke fravælge det. Hvordan gør man det??

Det virker nu fint nok her fra Photoshop 6.01 til Word 2000.

Madsen.