Grænser?
Fra : Jens Kondrup

Dato : 12-12-01 13:12

Kære alle
Er der en grænse for hvor stort et Fp express dokument kan blive. Jeg er ved
at kæde mange nyhedsbrve sammen til ét, hvilket vil gøre det nemmere at
søge. Men efter 131 KB vil den ikke tage mere ?
hilsen
Jens Kondrup

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 12-12-01 16:48

Jens Kondrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Men efter 131 KB vil den ikke tage mere ?

Det kunne jo tyde på en grænse. Hvis du gerne vil kunne gennemsøge dine
nyhedsbreve, så kunne du jo overveje at bruge en søgefunktion istedet.

Du kan læse om hvordan du får en gratis hosted søgefunktion her:
http://www.html.dk/artikler/00013/

Bedste hilsener
Jonas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Kondrup

Dato : 12-12-01 22:52

Kære Jonas
Jeg brugte i stedet Word 97 redigeringsfunktionen i IE 6, og så fik jeg det
hele strikket sammen. Så prøvede jeg at åbne den færdige makro-side i FP
express - og den sluttede nogenlunde samme sted som da jeg prøvede at
kopierere det sammen i FP express - så der må være en grænse.
Nu mangler jeg selvfølgelig en søgefunktion til de 17 nyhedsbreve - så jeg
takker for tippet.
hilsen
Jens Kondrup

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-12-01 17:49

Ja der er en grænse. Grænsen har ikke noget med antallet af bytes at
gøre som sådan men hvor mange skærmsider der er. Du kan se dette ved
at hæve eller sænke opløsningen på din skærm så vil du kunne se
mere/mindre af dokumentet.