Serial Experiments Lain (Spoiler)
Fra : Harkonnen

Dato : 06-01-01 02:18

Jeg er lige blevet færdig med at se Serial Experiments Lain og synes det er
meget fedt, selvom det er meget underligt. Og jeg fatter ikke lige hvad
plottet går ud på - Skal det betyde at der er to realiter i verden hvor den
ene er den som vi kender den og hvor den anden verden ligger parallel om til
den, derimod i den anden er alle mennesker forbundet til hinanden og Lain
til sidst lærer at bryde grænsen imellem de to?. Det er jeg ikke helt med
på...

Og så er der en ting mere - hvorfor vælger Lain at ikke være en del af den
ægte verden, er det fordi at hun ikke ønsker at blive hadet og fordi at hun
mener at hun har gjort mere skade end gavn ?.

Tolkning ønskes