Stjålet 6210
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 11-12-01 23:11

Har desværre fået stjålet min Nokia 6210 som jeg kun har haft i en måned.
Nogen der ved hvor stor muligheden er for at få de tilbage? Kan man ændre
emei så den ikke kan spores?

/Rasmus (som savner en mobiltelefon)

Fra : Fischer

Dato : 12-12-01 07:24

> Har desværre fået stjålet min Nokia 6210 som jeg kun har haft i en måned.
> Nogen der ved hvor stor muligheden er for at få de tilbage? Kan man ændre
> emei så den ikke kan spores?

Jeg tror det er meget svært at ændre IMEI i 6210.
Men selv om nummeret ikke kan ændres, så er der altså ikke nogen der gider
at spore en enkelt stjålen mobiltelefon. Politiet er ligeglad.

Du kan få telefonen spærret på de fleste net.
Så skal du bare vide, at hvis telefonen dukker op igen, så kan du få et
pokkers besvær med at få spærringen ophpævet.

*Fischer

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 12-12-01 14:11

> Jeg tror det er meget svært at ændre IMEI i 6210.
> Men selv om nummeret ikke kan ændres, så er der altså ikke nogen der gider
> at spore en enkelt stjålen mobiltelefon. Politiet er ligeglad.

Desværre nej det er ligesom 61xx og 51xx nemt
det er også derfor man næste altid ser at N6210 telefonerne er dem tyvene
tager flest af når de bryder ind i en butik...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 12-12-01 15:07

well... regner nu heller ikke med att få den tilbage.. men håber da.

Fatter ikke hvorfor man ikke kan have sine ting i fred. Det var lige 1400,-
ud af min lille su på kun 1000,- LORT!!

/Rasmus

Fra : tatooo

Dato : 13-12-01 02:07

Hmmm Det var lige 1400,-
> ud af min lille su på kun 1000,- LORT!!
"fint regnestykke "
så kan du vel ikke bruge flere penGe af din su !!""

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 13-12-01 07:36

1000,- = 1 måned
1400.- = flere måneder
-1400,- = PIS

Fra : Fischer

Dato : 13-12-01 17:27

> 1000,- = 1 måned
> 1400.- = flere måneder
> -1400,- = PIS

For nu at være flabet, hvad skal sådan en fattig studerende med en 6210?

De få opkald + SMS du har råd til, kunne måske klares med mindre.
Jeg har f.eks. en Nokia 2110 du kan købe for en 'hund'.

*Fischer

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 14-12-01 14:28

> [...]
>
> De få opkald + SMS du har råd til, kunne måske klares med mindre.
> Jeg har f.eks. en Nokia 2110 du kan købe for en 'hund'.

Nu købte jeg min 6210 fordi min gamle 3210 er ved at være kaput... men jeg
bruger den dog nu... Men jeg skiftede til en 6210 fordi jeg ikke vil have en
pop telefon.. og så kostede den kun 1400.. hvilket ikke er så meget mere end
en 3330.

Og så synes jeg faktisk og¨å at 6210 er en fed telefon... som jeg gerne vil
have igen... skide bøssetyv

/Rasmus

Fra : Fischer

Dato : 14-12-01 17:23

> Men jeg skiftede til en 6210 fordi jeg ikke vil have en pop
> telefon.. og så kostede den kun 1400.. hvilket ikke er så meget
> mere end en 3330.

Men jeg håber du forstår mit budskab. At du nok næppe har behov for en
avanceret mobiltelefon som en 6210, men kunne overleve med meget, meget
mindre.
Jeg kan da godt forstå, at du gerne vil have en lækker mobiltelefon. Men du
skal så bare ikke forvente min medlidenhed over at du nu skal leve af
spagetti og ketchup resten af studiet.

> Og så synes jeg faktisk og¨å at 6210 er en fed telefon... som jeg
> gerne vil have igen... skide bøssetyv

Nu er der næppe nogen grund til at skyde skylden på en i forvejen hårdt
udsat minoritet.

*Fischer

Fra : Holmes

Dato : 14-12-01 21:46

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message news:mJ4S7.93$eB.5938@news.get2net.dk...
> For nu at være flabet, hvad skal sådan en fattig studerende med en 6210?
>
> De få opkald + SMS du har råd til, kunne måske klares med mindre.
> Jeg har f.eks. en Nokia 2110 du kan købe for en 'hund'.

Jeg har en 6210 billigt til salg