Hvem her har ICQ?
Fra : thomas schreiber

Dato : 11-12-01 21:42

Hej,

Kunne være sjovt hvis dem der havde ICQ her fra gruppen, også havde hinanden
på icqlisten. Ofte står man lige og skal spørge om et eller andet, men gider
ikke just lave et helt indlæg om det på gruppen.

Håber nogen er med på ideen!

Min uin er 5229276 - feel free to add me to your list

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 11-12-01 21:46

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> writes:

> [...]
> på icqlisten. Ofte står man lige og skal spørge om et eller andet, men gider
> ikke just lave et helt indlæg om det på gruppen.

Hvorfor ikke en IRC kanal?

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : thomas schreiber

Dato : 11-12-01 21:52

Fordi det - efter min mening - stinker at køre sådan noget hardcore chat.
Man kan altid følge med i icq beskeder, men sku ikke på "chatkanal".

Du er naturligvis velkommen til at starte en, men jeg holder mig til icq.
Det er også mere handy at have icq kørende i baggrund, end at skulle
sidde med et chatvindue åben hele tiden.

Det er bare min mening... del den eller lad være

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 11-12-01 22:47

> [...]

> Det er også mere handy at have icq kørende i baggrund, end at skulle
> sidde med et chatvindue åben hele tiden.

Ok, jeg vil hænge lidt på #dk.edb.mac på sunsite.dk (under IRCnet).

Jeg kan ikke umiddelbart se fidusen i ICQ til den slags løs chat :)

Fra : Thomas

Dato : 12-12-01 09:09

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gider
> ikke just lave et helt indlæg om det på gruppen.

Så bliver det jo svært for os, som ikke bruger ICQ, at følge lidt med, og
samle lidt viden op gennem gruppen, hvis det meste kommer til at foregå
gennem ICQ.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : thomas schreiber

Dato : 12-12-01 09:27

Så kunne do jo installere ICQ.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-12-01 09:51

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> Så kunne do jo installere ICQ.

Var det ikke lettere om dem der har icq og som ikke har noget i mod at
blive kontaktet, angiver deres nummer i signaturen?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Thomas

Dato : 12-12-01 12:07

> Så kunne do jo installere ICQ.

Skal vi så ikke alle sammen i stedet for, installere Microsoft Messenger og
nedlægge nyhedsgrupperne? Eller Instant Messenger? Eller...

Nyhedsgrupperne har en standard størrelse, som alle med kan følge med i,
bare de har en eller anden form for newsklient. På den anden måde binder man
folk til et bestemt stykke software, som det nok ikke er alle, som vil finde
lige skønt at have installeret og kørende i deres system. Jeg bruger selv
Microsoft Messenger, og har tidligere brugt ICQ, men blev hurtigt træt af
det, da jeg jævnligt blev kontaktet af spammere. Det sker ikke med Microsoft
Messenger. Ét af den slags programmer er nok til mig.