Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Ti200 & Ti500..??
Fra : [ · B@CHFiRE · ]

Dato : 11-12-01 21:11

Hvad er den primære forskel, på disse to?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. Nielsen

Fra : Rene Pedersen

Dato : 11-12-01 21:37

> Hvad er den primære forskel, på disse to?

Hastigheden. Ti200 kører 175 core og 200 (400 effektivt) memory. Ti500 kører
240 core og 250 (500 effektivt) memory. Desuden tror jeg også der er
DVI-udgang på de fleste Ti500.

Nogle har gode erfaringer med at købe Ti200 og overclocke det til
hastigheder der nærmer sig Ti500.

Best regards
Rene Pedersen

Fra : DaWizeGuy

Dato : 11-12-01 22:02

"Rene Pedersen" <rene@eculture.dk> wrote in message

> Nogle har gode erfaringer med at købe Ti200 og overclocke det til
> hastigheder der nærmer sig Ti500.

Korrekt, men andre har jo så også held med at overclocke deres Ti500 Men
alt i alt får man mest for pengene ved at købe et Ti200.

--
Best regards/Med venlig hilsen
Anders Albrechtsen