AIW-Radeon8500DV først efter nytår eller h~
Fra : CAWH

Dato : 11-12-01 21:05

Et nyt review af AIW-Radeon-8500DV fra TomshardwareGuide siger at "- in any
case the European version won't be out on the market until next year," via
følgende link:
http://www.tomshardware.com/graphic/01q4/011211/aiw8500dv-09.html#overall_im
pression

Har det noget på sig? Jeg troede og forventede ellers det ville komme på
denne side af årsskiftet !

-Casper-

Fra : KvikZilVeR

Dato : 12-12-01 10:43

> Et nyt review af AIW-Radeon-8500DV fra TomshardwareGuide siger at "- in
any
> case the European version won't be out on the market until next year,"

det kom vist til DK igår..

Fra : Snoop

Dato : 12-12-01 13:59

Du skulle vel ikke kende nogle butikker som sælger det så? De 3 butikker jeg
har set kortet hos, får den først på lager til 31/12...
Desværre "lidt" for sent for mig

/Snoop\