Nogen der gider åbne en .cdr fil
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-01 20:23

Har fået logo på en PC diskette og umiddelbart tror jeg det er en Corel
Draw fuck pis, men er ikke sikker.

Den skal bare konverteres til jpeg, tiff, eps eller noget andet normalt
format.

Jep - jeg har prøvet med GraphicConverter og jeg har prøvet at få vores
PC supporter til at gøre det men forgæves.

Befinder sig i Hellerup nord for København.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-12-01 20:35

> [...]
> PC supporter til at gøre det men forgæves.
>
> Befinder sig i Hellerup nord for København.

mail den lige til mig - så skal du få den tilbage i det ønskede format

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : thomas schreiber

Dato : 11-12-01 21:37

Hvornår får du dog den forbandede Icebook?
Og hvorfor igen?

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-12-01 22:24

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> Hvornår får du dog den forbandede Icebook?
> Og hvorfor igen?

jeg har været letsindig og udskiftet HD'en i min ice - det skal man
ikke

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 11-12-01 23:03

> jeg har været letsindig og udskiftet HD'en i min ice - det skal man
> ikke

....og derfor sælger du din base station til 5.000 som så lige knap og
nap kan dække udgifterne til reparation. En knaldhámrende god idé!

;)

--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-01 23:42

> jeg har været letsindig og udskiftet HD'en i min ice - det skal man
> ikke

Man skal udskifte den med Fingerspitzgefühl og ikke med en gammel RAM
klods fra en Dell.............. )

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-12-01 23:56

> Man skal udskifte den med Fingerspitzgefühl og ikke med en gammel RAM
> klods fra en Dell.............. )

har du rodet med hd'en i en iceBook?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-12-01 10:51

> har du rodet med hd'en i en iceBook?

Nope, men jeg ved at havde mange problemer og med rette. Det er vist
mere besværligt end en kompliceret hjerneoperation ?!

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-12-01 10:56

> Nope, men jeg ved at havde mange problemer og med rette. Det er vist
> mere besværligt end en kompliceret hjerneoperation ?!

Ups der manglede lige et du

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/