Word 2000 brevflet til e-mail
Fra : stofferdenanden

Dato : 11-12-01 20:11

Er der nogen der ved om man kan brevflette fra Word 2000 til e-mail ,
HTML
Dette valg kan man gøre i Office XP ?
Dokumenter indeholder grafik der skal vises i modtagers mailprogram.
Skal ikke sendes som vedhæftede filer.

http://www.kandu.dk/

Fra : anjaskal

Dato : 05-05-03 15:23

Lidt bagude er man vel altid. Min arbejdsgiver har netop opdateret til
Win/office 2000, hvilket har givet problemer med mailfletning i Word
2000. (- brevfletning til mails fra eks. Access). Desværre er der i Word
2000 (for mit vedkommende ) ikke adgang til at "flet til" elektronisk
post. Der er kun mulighed for printer og nyt dokument.

Jeg har læst og læst og cyklet rundt i Hjælp og microsofts hjemmesider,
MEN!!!!

hvilken system indstilling er det gået galt med/ mangler jeg???

Håber nogen kan hjælpe, jeg er ved at tabe håret!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 05-05-03 20:12

spørg kandu - vejen til en hurtig løsning

Fra : pre

Dato : 05-05-03 20:17

Spørg Kandu - vejen til en hurtig løsning.

pre