Kan ikke læse vedhæftede dokumenter i outl~
Fra : Morten Sørensen

Dato : 11-12-01 18:57

Jeg har fået et problem. Når en af mine venner sender et word-dokument (har
office 2000) via e-mail til mig, så kan jeg godt åbne dokumentet, men
dokumentet består af flere sider med underlige tegn. Jeg har lige installeret
Windows XP, og før i tiden havde jeg ikke problemer med at læse word-dokumenter
fra vedkommende. Han har også Windows XP installeret og Office 2000. Er der
nogen, der har en løsning på dette problem, så må i gerne sende en e-mail.

--
Posted from [195.219.36.30]