Forening af Danske Rollespillere
Fra : Morten Kay

Dato : 11-12-01 16:35

I øjeblikket arbejder Adam Bindslev og jeg på at få skabt en landsdækkende
forening af rollespillere.

Vi arbejder i øjeblikket med at formulere formålet og vedtægter.
Formålet for foreningen vil løst være:
Foreningen skal være for bordrollespillere i Danmark. Altså ikke for
liverollespillere og ikke have som sit første formål at formidle rollespil til
ikke rollespillere. Den skal være en bred forening, den skal dække hele landet
og være for alle typer af (bord) rollespillere.
Foreningens arbejde vil derfor først og fremmest gå på at skab og støtte (bord)
rollespils arrangementer og rollespils kontakt over hele Danmark for sine
medlemmer. Og den vil støtte arrangementer for bordrollespiller arrangeret i
dets regi over hele landet.

Den stiftende General Forsamling vil forgå den 16/1 kl 20 på Studentergaarden
(Biblioteket), Tagensvej 15 2200 Kbh N.

Hvis i har lyst til at være med kan man finde vores groupcare mailing liste på:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=186931

Med Venlig Hilsen
Morten Kay

--
Posted from [130.226.169.130]

Fra : Jens A. Hansen

Dato : 14-12-01 13:09

Fra : Morten Kay

Dato : 15-12-01 19:03

Jens skrev:

> nu kan det meget vel vaere at jeg har misset noget, men findes der ikke
> allerede en landsforening, nemlig sleipner ?

Sleipner har som "landsforening" flere ulemper: Det er en forening for
foreninger og klubber ikke for enkelt medlemmer, den er i øjeblikket fokuseret
på LIVE og den er ikke særlig aktiv i mange steder af landet. Og den har på den
seneste haft stor økonomiske problemer.
Derfor vil vi som et forsøg prøve at stifte en BRED og LANDSDÆKKENDE forening
for ENKELT personer. Med forbillede i foreningen danskeøl-enthutiaster vil
foreningen (som ikke er navngiven endnu) prøve at skabe arrangementer for
rollespiller og virke for et bedre og rollespils miljø etc.
Men præcis hvad foreningen skal have af projekter og mål kan man finde ud af på
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=186931, som er diskussionslisten
for oprettelsen af foreningen.
Håber at se jer der

Med Venlig Hilsen
MOrten Kay

--
Posted from [130.226.169.130]

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 15-12-01 19:06

"Morten Kay" <morten_kay@hotmail.com> wrote in

> rollespils miljø etc. Men præcis hvad foreningen skal have af projekter
> og mål kan man finde ud af på
> http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=186931, som er
> diskussionslisten for oprettelsen af foreningen.

Kan man deltage uden at skulle oprette sig som bruge hos Groupcare?

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Morten Kay

Dato : 16-12-01 03:21

> Kan man deltage uden at skulle oprette sig som bruge hos Groupcare?

Man kan nok ikke deltage i groupcare debatten uden at være bruger, ikke at jeg
aner noget om det, men det tror jeg ikke. Man kan SAGTENS deltage i general
forsamlingen etc. uden at være groupcare bruger
Jeg har været medlem af groupcare i lang tiden uden overhovedet at være blevet
generet af det. Og det kræver jo ikke det store, men hvis du gerne vil høre
mere om det uden at være groupcare bruger så send mig en mail på
morten_kay@hotmail.com så prøver vi at finde ud af det.

/morten kay

--
Posted from [130.226.169.130]

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 16-12-01 12:45

> [...]
> blevet generet af det. Og det kræver jo ikke det store, men hvis du
> gerne vil høre mere om det uden at være groupcare bruger så send mig en

Næh, hvis de ikke sender mails til mig så kan jeg godt registrere

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Morten Kay

Dato : 16-12-01 18:10

> Næh, hvis de ikke sender mails til mig så kan jeg godt registrere

Det er en mail baseret diskussionsgruppe. Men der kommer igen reklame mails

/Morten Kay

--
Posted from [130.226.169.130]

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 16-12-01 18:37

> Det er en mail baseret diskussionsgruppe. Men der kommer igen reklame
> mails

Så langt nåede jeg også. Jeg kan måske komme til Aarhus på tirsdag, så hvis
alt går vel så ved jeg mere om hvad hele den her idé går ud på efter det

--
Andreas
http://www.solitude.dk