4-hjuls-mc
Fra : Jørgen Aabo

Dato : 11-12-01 15:14

er der blandt læserne en/nogle, der kan give et tip om leje af en 4-hjuls-mc
til et par dage eller måske flere.
priv.mail:
aabo@adr.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-12-01 15:23

"Jørgen Aabo" <aabo@aof-silkeborg.dk> skrev i en meddelelse
> er der blandt læserne en/nogle, der kan give et tip om leje af en
4-hjuls-mc
> til et par dage eller måske flere.
> priv.mail:
> aabo@adr.dk

www.avis.dk ???

hmm hva faen er en 4 hjuls mc???? ?

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250 (3 hjuls,,,, inc. svinghjul)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-12-01 17:17

Tommy Fer wrote:

> hmm hva faen er en 4 hjuls mc???? ?

ATV-dims
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-12-01 19:03

"Jørgen Aabo" <aabo@aof-silkeborg.dk> skrev i en meddelelse
> er der blandt læserne en/nogle, der kan give et tip om leje af en
> [...]

Tjae den eneste gang jeg prøvede det var det hos The "Quad Father" Marlow,
flinke flinke mand, og en herlig og sjov tur. Men dyr, desværre temmelig dyr
http://www.canadianrockiesadvent.com/

Men her i DK ved jeg ikke, men Bror Jensen ved Brdr. Jensen i Horsens har en
selv, måske de vil lave lidt skaller ved at leje en ud??

Søren
quaddriver@motortosse.dk

Fra : gasgas300

Dato : 14-01-04 18:30

Quad Klub - www.quad-atv.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-04 20:41

gasgas300 wrote:
> Du kan prøve at høre hos Alken MC i Skanderborg - eller kontakt Dansk
> Quad Klub - www.quad-atv.dk

Du bedes undlade at svare på indlæg der er ældre end vor
tidsregning.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!