Sync mellem FileMaker Pro og Palm
Fra : Steen Villumsen

Dato : 11-12-01 13:16

Hey NG!

Er der nogen derude i æble-land, der kan give mig et skub i den rigtige
retning når jeg gerne vil have en FileMaker Pro (ver. 3) database til at
synce med en Palm III.

Jeg er i besiddelse af Jfile, som vist skulle være en essentiel del i
processen.

På forhånd tak for hjælpen,

Steen

Fra : mail@REMOVEcetus.dk

Dato : 11-12-01 15:43

Steen Villumsen wrote:

> [...]
> synce med en Palm III.
>
> Jeg er i besiddelse af Jfile, som vist skulle være en essentiel del i

Jep, det du så mangler er FMSync for JFile, som du installerer som en
conduit. Det virker ganske fint, jeg har kørt med det i vel næsten 3 år nu.

Problemet er blot, at udvikleren af JFile har stoppet arbejdet, og det er
unægtelig lidt skidt. Men jeg fortsætter nu med at bruge det, selv om det
ikke bliver videreudviklet, er produktet stadig virkelig godt.

Det skal lige siges, at jeg vist kun har prøvet med FMPro 4.x (som jeg
stadig kører med) men filformatet er jo det samme som i 3 og mon ikke det
virker med nyere versioner også?

Kjeld