Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Re.: Test af grafikkort ? Hvordan Program ~
Fra : noname99dk

Dato : 11-12-01 13:05

Hvor henter jeg et program (Freeware) til at teste mit grafikkort.

Jeg er interesseret i at sammenligne med andre, men også i at se hvad der
sker når jeg ændrer instillingerne på min egen pc.

mvh Noname

Fra : Rene Pedersen

Dato : 11-12-01 13:36

> Hvor henter jeg et program (Freeware) til at teste mit grafikkort.

Du kan fx starte med at hente 3DMark2001 på www.madonion.com. Det er nok det
mest benyttede program til test af grafikkort, og der er en smart Online
ResultBrowser, hvor man kan sammenligne resulaterne med andre brugere ud fra
en række kriterier (fx processor eller grafikkort).

Best regards
Rene Pedersen