God POP3 server
Fra : Thomas Cuno

Dato : 11-12-01 12:02

Er der nogen der kan anbefale en god PO3 server. Det er uden betydning om
den kører under MS W2K eller LINUX, begge systemer er tilgængelige.

--
Best regards
Thomas Cuno

Fra : Jannick Rosenlund

Dato : 11-12-01 15:49

Jeg er selv meget tilfreds med MDaemon, som kan downloades fra
deerfield.com/download.
(Jeg selv bruger win 2k)
MVH...

Fra : Morten Isaksen

Dato : 11-12-01 17:51

"Thomas Cuno" <cuno@cuno.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan anbefale en god PO3 server. Det er uden betydning om
> den kører under MS W2K eller LINUX, begge systemer er tilgængelige.

Qpopper fra Qualcomm er ret god. Jeg kan se at de nu også understøtter
TSL/SSL.
Se på http://www.eudora.com/qpopper_general/

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 11-12-01 18:19

On Tue, 11 Dec 2001 12:01:43 +0100, Thomas Cuno wrote:
> Er der nogen der kan anbefale en god PO3 server. Det er uden betydning om
> den kører under MS W2K eller LINUX, begge systemer er tilgængelige.

Hvad det lige har med d.e.hardware.server at gøre ved jeg ikke?

Men ellers: popa3d: http://www.openwall.com/popa3d/

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Ole P. Jensen

Dato : 13-12-01 11:59

Jeg kan kun anbefale MailMax eller Merak Mail Server

Vi kører i øjeblikket med ca. 800 brugere på en Win2k Server med MailMax
4.1 - det kører perfekt, der er ingen problemer, og det er meget nemt at
lave et lille administrations interface i ASP

Dog skal det siges at en licens koster kassen - ca. 8k... men der findes jo
nok nogle flinke gutter på nettet der giver en "backup"..

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 24-12-01 01:03

Thomas Cuno wrote:

> Er der nogen der kan anbefale en god PO3 server. Det er uden betydning om
> den kører under MS W2K eller LINUX, begge systemer er tilgængelige.

Synes jeg har hørt noget om cyrus mail eller qmail skulle være godt.

Hilsen Mikkel

Fra : Jan Jensen

Dato : 31-12-01 16:29

Hej

Jeg har nu anvendt Postfix + Emap i mere end et år uden problemer,
på en Linux server.

Venlig hilsen Jan Jensen