Nogle X-men fans?
Fra : Brian & Rikke

Dato : 27-12-00 18:52

Hej

Jeg ville lige høre om der var andre X-men fans her på nyhedsgruppen. Jeg er
selv stor fan, og læser alt hvad jeg kan få fingre i. Jeg synes X-men filmen
var ok, men jeg ville gerne høre om der var nogle af jer, som kan lide
X-men, der har set nogle af tegnefilmen om gruppen, og om de er
købs-værdige, for jeg overvejer at bestille nogle via nettet. I må meget
gerne anbefale nogle hvis I kan det.

--
God Jul og Godt Nytår
ønskes du af

Brian & Rikke
Brauner@vip.cybercity.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-12-00 23:02

Hej "Brian & Rikke" <brauner@vip.cybercity.dk>

>Jeg ville lige høre om der var andre X-men fans her på nyhedsgruppen. Jeg er
>selv stor fan, og læser alt hvad jeg kan få fingre i. Jeg synes X-men filmen
>var ok,

Ja, den var ok. For lidt action og for mange "snore" men bortset fra
det i den bedre ende af filmatisering af tegneserier.

> [...]
>X-men, der har set nogle af tegnefilmen om gruppen, og om de er
>købs-værdige, for jeg overvejer at bestille nogle via nettet. I må meget

De sender noget x-men på TV3. Tegnekvaliteten imponerer ikke men
historierne er okay. Jeg kan genkende en del fra da jeg læste
tegneserierne så enten benytter de gammelt materiale og ellers er der
ikke sket ret meget siden sidst.

Hvis man er fan så er x-men tegnefilmene sikkert udmærket. Det er
bedre end det meste andet Marvel jeg har set på mainstream tegnefilm.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-12-00 17:29

> [...]
> X-men, der har set nogle af tegnefilmen om gruppen, og om de er
> købs-værdige, for jeg overvejer at bestille nogle via nettet. I må meget

Jeg vil ikke ligefrem kalde det noget bras, men godt er det ikke. Se dem
ved selvsyn på tv3 lørdag formiddag.

De står ikke mål med serierne, og den type tegnefilm er altså
temmelig ringe.

--
Cya
Mark