WinXP drivere til Asus V6800 Deluxe?
Fra : Martin T.

Dato : 10-12-01 22:59

Hejsa alle

Findes der WinXP drivere til et Asus V6800 Deluxe a la dem som findes til
W2K, så man bla. kan grabbe video vha. Asus Live?

Mvh. Martin Tong

Fra : Heinrich Borchmann

Dato : 12-12-01 15:10

On Mon, 10 Dec 2001 22:59:06 +0100, "Martin T." <mt.inf@cbs.dk> wrote:

>Hejsa alle
>
>Findes der WinXP drivere til et Asus V6800 Deluxe a la dem som findes til
>W2K, så man bla. kan grabbe video vha. Asus Live?
>
>Mvh. Martin Tong

21.81a Men jeg har ikke kunnet få det til at fungere
tilfredsstillende under xp med mit v7700dl. Det er meget langsomt og
en hel del hakkende. Hvis jeg kører samme ting under win2000pro
fungerer det meget tilfredsstillende. Så det er vel bare et ? om at
der bliver lavet nye drivere. Den digitale vcr fra asus fungerer også
fint under 2000, men vil ikke virke under xp, capturedriveren vil ikke
starte. God fornøjelse.....
Mvh. Janko