Eyes wide shut (SPOILER)
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 26-12-00 21:08

Halløjsa

Jeg har endelig fået set subject og nu er jeg i tvivl om hvordan
slutningen skal tolkes.

Da Cruise kommer hjem midt om natten efter at have været til party i det
store slot, så ligger den maske han bar på hans hovedpude. Hvordan er
den havnet dér ?

Er det Kidman, der også har deltaget i partyet eller har en anden
anbragt den der ? Måske Victor - ham der viser sig at have været
tilstede også ?

Hvordan kan hun (Kidman) have drømt faktisk nøjagtigt hvad der skete på
slottet.

Jeg føler selv at jeg fulgte godt med, men slutningen virker lidt
tvetydig.

I øvrigt rigtig god film efter min mening - meget bedre end jeg havde
ladet mig fortælle.

--
Ciao Jesper

Fra : Keld Petersen

Dato : 27-12-00 08:58

Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote in message
> I øvrigt rigtig god film efter min mening - meget bedre end jeg havde
> ladet mig fortælle.

Heldigvis for familien Kubrick er vi så forskellige... jeg syntes det var
det værste makværk jeg har set i MANGE år...

Fra : N/A

Dato : 28-12-00 09:21

Fra : Keld Petersen

Dato : 28-12-00 09:21

Årh, du... den har jeg skam... men heldigvis ER vi jo forskellige... og at
bruge så lang tid på at producere en så lang film med så lam en historie...
det er sgu ikke lige mig... Hvis det er fordi jeg vil se erotiske scener,
som påtaget SKAL kastes ind over det hele, så vil jeg hellere købe en
pornofilm...
Men måske det ikke er os to der skal diskutere det - hvis vi nogensinde skal
blive færdige.
Mht. filmsmag - så har jeg så meget at jeg kan dele ud af den. Vil du ha'
lidt med hjem?