At score eller ikke at score.....?
Fra : Tulla

Dato : 10-12-01 21:57

Hej i gruppen.

Jeg er for nylig blevet single efter et ti år langt forhold, og er nu så
småt begyndt at gå i byen igen. Og nu har jeg sørme også udset mig en fyr,
der ser rigtig sød ud, men....
Jeg har på fornemmelsen at de scoretricks jeg brugte som tyveårig, ikke
rigtig fungerer, når man pludselig er en moden kvinde på 30.
Så kære piger, - og mænd, hvordan gør man? Jeg aner ikke hvordan jeg skal
komme i kontakt med fyren. Hvad kan jeg sige som viser at jeg er
interesseret, men ikke for interesseret - Og som samtidig giver ham mulighed
for at avise mig på en pæn måde, så jeg kan gå derfra med min stolthed i
behold...?

Mvh Tulla

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-12-01 00:40

On Mon, 10 Dec 2001 21:57:14 +0100, "Tulla" <tulla@wanadoo.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har på fornemmelsen at de scoretricks jeg brugte som tyveårig, ikke
>rigtig fungerer, når man pludselig er en moden kvinde på 30.

Tjaaa nu er jeg jo fra Jylland så på det mere primiktive stadie i min
natur vil jeg nok strengt taget sige at det ikke er nødvendigt hvis
man er kvinde da man så fremt man er singel... er FORPLIGTIGET til at
kneppe en hver kvinde der byder sig til like it or not

som et lidt mere reflekterene menneske vil jeg sige at .... hvis det
er en jævalderene eller lidt ældre gut du går efter så har den mere
skal vi sige modne kvinde der ligger i forskellen en helt anden dybde
i sit væssen ind den 20 årige ... som bider på en anden måde , den
stikker dyber

>Så kære piger, - og mænd, hvordan gør man? Jeg aner ikke hvordan jeg skal
>komme i kontakt med fyren. Hvad kan jeg sige som viser at jeg er
>interesseret, men ikke for interesseret

jamen det kommer sandeligt an på sotuaitionen .. har der været nogen
kontakt ?

hvis hvilken ?

af en eller anden grund så har jeg svært ved ta forestille mig en
kvinde score ??? ( det er det jyske
hmm...tjaaa man kan well nok ane signaler en gang i mellem specilt
hvis man er iklædt bamuda shorts lang frakke og jesus sandaler - ja
det kan næsten kaste et row dyr op i wildt fremmed kvinder så man må
tage flugten hjem .... nå det er vist jyden der har overtaget i mig i
aften ......

jamen kan du ikke bare falde i snak med stoderene over noget mjød &
ildvand og se hvad det føre til ?

>- Og som samtidig giver ham mulighed
>for at avise mig på en pæn måde, så jeg kan gå derfra med min stolthed i
>behold...?

jamen efter som det er mandens smertelige pligt at tage initeritivet
så .... enten gør han det eller så gør han det ikke ?
altså mere kan der well ikke være i det - men han skal jo liegsom også
have budskabet serveret ikke ?'
vil du bare bolle eller vil du have et forhold ?
MvH
Bo

Fra : Karen

Dato : 11-12-01 11:04

"Neandertaleren Chokmah skrev i en meddelelse

<snip>

> af en eller anden grund så har jeg svært ved ta forestille mig en
> kvinde score ???

<snip>

> jamen efter som det er mandens smertelige pligt at tage initeritivet
> så .... enten gør han det eller så gør han det ikke ?

<snip>

Var der nogen der sagde "stenalderen"?

--
Karen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-12-01 14:19

On Tue, 11 Dec 2001 11:03:56 +0100, "Karen" <Ikke@rigtig.email> wrote:

>Var der nogen der sagde "stenalderen"?

hold da hæft din syge kælling - jeg skrev min oplevelse af det ene og
andet og svarerde efter bedste overbevinsning & erindring... hvor du
har fyret et helt indlæg af med ingenting
Chokmah

fut :dk.snak.mudderkastning

Fra : Mirian

Dato : 11-12-01 16:07

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andet og svarerde efter bedste overbevinsning & erindring... hvor du
> har fyret et helt indlæg af med ingenting

Jeg synes ikke det er særligt pænt af dig at angribe Karen med verbal vold
på denne måde. Selvom du ikke synes om hendes udtalelse kan du godt Skrive
pænt!

Jeg synes også at dine udtalelser om at det er mandens sure pligt at tage
initiativet for at score er en smule "gammeldags" Jeg er selv pære jysk,
endda sønderjysk og det er min kæreste også, og det var os begge to der
scorede hinanden.

Jeg mener nemlig at man skal være to om at score. man kan ikke score en der
ikke er interesseret.
Og det er uanset om man er fra Jylland eller København!
MVH Mirian

Fra : Morten

Dato : 11-12-01 17:48

Mirian skrev:

> Jeg mener nemlig at man skal være to om at score. man kan ikke
> score en der ikke er interesseret.
> Og det er uanset om man er fra Jylland eller København!

Kender du historien om de folk der har så kedeligt et liv at den
eneste vilde fest de har finder sted i julemånederne med
arbejdskollegerne? Se bare på gruppen her.
Med en skyhøj promille accepteres et "nej" ikke bare sådan (hvordan
tror du at Tørbjørn blev pap-far?).

Påstand afvist.

--
Morten

Fra : Mirian

Dato : 11-12-01 18:45

"Morten" <m0rtenNOSPAM@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> arbejdskollegerne? Se bare på gruppen her.
> Med en skyhøj promille accepteres et "nej" ikke bare sådan (hvordan

Nej Morten jeg kender ikke den historie, måske er den taget ud fra dit eget
triste liv!
Hvad er det du vil sige med den historie?? jeg er på bar bund, andre der kan
hjælpe!!!!
MVH Mirian

Fra : Karen

Dato : 11-12-01 18:54

> [...]
> andet og svarerde efter bedste overbevinsning & erindring... hvor du
> har fyret et helt indlæg af med ingenting

Wow wow wow....

Jeg er næsten sikker på, du har fået det forkerte ben ud af sengen i dag.

Det var bestemt ikke min hensigt at pisse dig af. Så først og fremmest,
undskyld for det.

Det var blot et forsøg på at sige, at det er en gammeldags holdning, at
kvinder ikke selv må hive prinsen ned af hesten.
Så forsøgte jeg samtidig, at krydre det med en smule humor. Det burde jeg
åbenbart ikke have gjort.

Bortset fra det, bliver jeg faktisk lidt stødt, når du sviner mig sådan til.
At kalde andre for "syge kælling" er ikke pæn tone. Og jeg ville gå
fuldstændig amok 'in real life' hvis nogen gjorde det dér.

Hvad går der egentlig af usenet lige for tiden?
De sidste to uger har der været konstante skænderier rundt om i grupperne.

Og så fut'er du elegant over til mudderkastning...
-EFTER du selv har kastet det mudder du har lyst til.
Det har jeg aldrig helt forstået, folk gør.

Jeg har dog valgt at se bort fra den opfølgning, da jeg er ret sikker på du
ikke læser min meddelelse derovre.
Og da jeg faktisk har beklaget fejltagelsen vurderer jeg, at det nok går at
poste her alligevel.

Lad os nu holde en god tone på dk.snak.seksualitet, og ikke flippe bare
fordi, nogle kommer til at træde én lidt over tæerne.

--
Karen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-12-01 20:06

On Tue, 11 Dec 2001 18:53:54 +0100, "Karen" <Ikke@rigtig.email> wrote:

>"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg er næsten sikker på, du har fået det forkerte ben ud af sengen i dag.

Nahh borste fra jeg lige har sviset 3 cd rommer på den samme avi så
liger det vist sig selv ?

>Det var bestemt ikke min hensigt at pisse dig af. Så først og fremmest,
>undskyld for det.

jamen det er da ok

>Det var blot et forsøg på at sige, at det er en gammeldags holdning, at
>kvinder ikke selv må hive prinsen ned af hesten.

det har jeg arldrig sagt !

>Så forsøgte jeg samtidig, at krydre det med en smule humor. Det burde jeg
>åbenbart ikke have gjort.

Nahhh så skulle der nok ha været lidt mere fylde - det var jo meget
kortfatet jeg citere 2 sætninger :
1.)"Neandertaleren Chokmah skrev i en meddelelse
2.)Var der nogen der sagde "stenalderen"?
det overlader jo ikke meget til debat / svar og kan strengt taget kun
fortolkes som en flame - hvorfor jeg svarede med en flame og futtede
den i en flame gruppe ikk ?

>Bortset fra det, bliver jeg faktisk lidt stødt, når du sviner mig sådan til.
>At kalde andre for "syge kælling" er ikke pæn tone. Og jeg ville gå
>fuldstændig amok 'in real life' hvis nogen gjorde det dér.

Tjaaa det er well ikke meget være ind :Neandertaleren ?

>Hvad går der egentlig af usenet lige for tiden?
>De sidste to uger har der været konstante skænderier rundt om i grupperne.

ja dte er i grunden sært .....specilt i betragtning af at det er
december der plejer at være ret megte fred og fordragelighed ?

>Og så fut'er du elegant over til mudderkastning...
>-EFTER du selv har kastet det mudder du har lyst til.
>Det har jeg aldrig helt forstået, folk gør.

Nahh som skrevet for oven - du skrev en flame jeg svarede med en flame
og postede det i en flame gruppe !

>Jeg har dog valgt at se bort fra den opfølgning, da jeg er ret sikker på du
>ikke læser min meddelelse derovre.

jow det er da ved gud jeg gør

>Og da jeg faktisk har beklaget fejltagelsen vurderer jeg, at det nok går at
>poste her alligevel.

ja ja ...

>Lad os nu holde en god tone på dk.snak.seksualitet, og ikke flippe bare
>fordi, nogle kommer til at træde én lidt over tæerne.

nej men jeg skriver et svar til den bedre overbevisning af hvordan jeg
oplever situationen med røder i det jyske muld osv også må du forstå
så er det lidt ireterene at blive spist af med så lidt ... havde det
været en del af et indlæg der havde forholdt sig til dele af hvad der
ellers var skrevet så havde dte været til at forstå ...men der var jo
ikke mere ind de 2 sætninger ?
med for julefredens skyld så lad os da sige :
fut :dk.snak.snik

der er jo ikke meget sex & samliv i det her well ?
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 12-12-01 09:00

"Karen" <Ikke@rigtig.email> wrote in message news:9v5h7u$lo$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Jeg er næsten sikker på, du har fået det forkerte ben ud af sengen i dag.
>
> Det var bestemt ikke min hensigt at pisse dig af. Så først og fremmest,

Du kaldte jo selv på neandertaleren, så kan du vel
heller ikke forvente at få andet igen vel? *GGGG*

Og det er ok at fjerne Bo`s fut, når du gør det
for at genoprette freden
Og Bo, prøv lige at finde din humoristiske sans frem
når du trigger *G*

Jeg er selv blevet hevet af hesten, selv om jeg just
ikke lignede Prins Valliant (men er smukkere) så jeg
er sku glad for de valkyrier, der hiver prinser af
hestene, så de kan bruges til noget fornuftigt *GGG*

MVH
Henning, der blev scoret/hevet af hesten for nu snart
23 år siden

Fra : Karen

Dato : 12-12-01 12:43

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er selv blevet hevet af hesten, selv om jeg just
> ikke lignede Prins Valliant (men er smukkere)

Jeg håber i hvert fald du hår bedre frisure
--
Karen

Fra : Henning

Dato : 12-12-01 22:27

"Karen" <Ikke@rigtig.email> wrote in message news:9v7fsl$b5$1@sunsite.dk...
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber i hvert fald du hår bedre frisure

Ja og frisuren dækker både toppen og bunden
af ansigtet, adskilt af et par briller midt imellem *G*
Alt i alt en distingveret herre siger Bo
MVH
Henning

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 13-12-01 00:13

On Wed, 12 Dec 2001 08:59:44 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

HI Henning & Karen

>Og det er ok at fjerne Bo`s fut, når du gør det
>for at genoprette freden
>Og Bo, prøv lige at finde din humoristiske sans frem
>når du trigger *G*

Øhh ja ja hø hø
ja hvad skal man sige - nogen gange er det nærligene at sieg tingene
som man tænker dem ikke der med sagt at det er en permanent tanke -
men bare en reaktion på en isoleret episode - og jeg synets der
virkede til at være rå hed nok i Karen til at hun kunne tage råt for
usødet så som sagt så gjort og hun tog det da også pænt !

>Jeg er selv blevet hevet af hesten, selv om jeg just
>ikke lignede Prins Valliant (men er smukkere) så jeg
>er sku glad for de valkyrier, der hiver prinser af
>hestene, så de kan bruges til noget fornuftigt *GGG*

ja med udgansg punkt i min private situation - så er valkyren en 4-5
lyr år bedere ind hårdet selv om valkyren faktisk har lieg så langt
hård kønner øjene osv - men også med en begavelse og insdsigt og alt
det fine man ikke kan sætte ord på men som bare er der og egentligt er
det bedste .... men jeg tror man skal op i en moden alder for at ku
rumme de værdier .... svarene til man kan også stå aflene i saharas
ørken med sand så langt som øjet rækker til alle side med 10 000
millioner kr på lomme - men der er bare ikke noget at købe - sådan er
det egentligt også at være ung og stå over for kærligheden IMO - det
ebdste man kan sige om at være ung er sgu at det går over det
enste jeg savner er mit pande hård !!! men jeg tror nu valkyren og jeg
ku ha haft det ok da jeg var 21 og hun 14 - for dum har hun arldirg
været og råt har hun altid ku li det og korthårdet tror jeg sgu
arldrig hun har været

MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-12-01 23:00

Hej Karen

"Karen" skrev

> Jeg er næsten sikker på, du har fået det forkerte ben ud af sengen i
> dag.

Ork nej, han kan være meget værre, hvis det stikker ham.

> Det var blot et forsøg på at sige, at det er en gammeldags holdning,
> at kvinder ikke selv må hive prinsen ned af hesten.

Det er rart når man kommer ud for det, det er desværre ret sjældent.

> Hvad går der egentlig af usenet lige for tiden?

Det er stadigvæk september:

> Og så fut'er du elegant over til mudderkastning...
> -EFTER du selv har kastet det mudder du har lyst til.
> Det har jeg aldrig helt forstået, folk gør.

For nogle er mudderkastnings-gruppen det samme som et dansegulv, de
kommer aldrig af det.

Det er i øvrigt ret god kotume at flytte tråde til muddergruppen, når
der går ged i den, det er det gruppen er oprettet for (ideen er at
så kan dem som har lyst til at kaste med mudder undgå at forstyrre i
andre grupper).

> Jeg har dog valgt at se bort fra den opfølgning, da jeg er ret sikker
> på du ikke læser min meddelelse derovre.

Ork jo, Bo er topstjerne i den gruppe og havner sandsynligvis på Top Ti
listen igen i år.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 13-12-01 00:56

On Wed, 12 Dec 2001 22:59:38 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

>Hej Karen
>
>"Karen" skrev

>Ork nej, han kan være meget værre, hvis det stikker ham.

ja ku du ikke se hvis hun havde været homo :(

>Det er rart når man kommer ud for det, det er desværre ret sjældent.

Jamen Peder du bor jo også i JYLLAND

>Det er stadigvæk september:

det er faktisk rigtig snakkede med Britta om det dage før hun blev
røvet hvir hun nævnte det fol handler ikke ind mere på samme måde som
før der er en general tilstand af sjok der stadigt synest at plage
verden

>For nogle er mudderkastnings-gruppen det samme som et dansegulv, de
>kommer aldrig af det.

dte er skide skægt

> [...]
>andre grupper).

>Ork jo, Bo er topstjerne i den gruppe og havner sandsynligvis på Top Ti

i al beskedenhed vil jeg sige jeg er i mellem de 3-4 bedste

MvH
Bo

Fra : Tulla

Dato : 11-12-01 10:42

> Tjaaa nu er jeg jo fra Jylland

Det skal du ikke være ked af, det er jeg også....

da man så fremt man er singel... er FORPLIGTIGET til at
> kneppe en hver kvinde der byder sig til like it or not

Ægte jydsk mandehørm

har der været nogen
> kontakt ?

Ikke rigtigt. Har haft øjenkontakt med ham en enkelt gang. -Han smilede da
tilbage.... men det behøver jo ikke at betyde noget. Det kan jo være han
grinte af mig.....

> af en eller anden grund så har jeg svært ved ta forestille mig en
> kvinde score ??? ( det er det jyske

Uhh, jamen jeg har da scoret mange gange, det er bare så frygtelig længe
siden!

> jamen kan du ikke bare falde i snak med stoderene over noget mjød &
> ildvand og se hvad det føre til ?

Jo! Men, hjælp, hvad siger man, hvad gør man? Jeg tror ikke ligefrem deter
en god ide at spørge til hans vandskadeforsikring.....

> jamen efter som det er mandens smertelige pligt at tage initeritivet
> så .... enten gør han det eller så gør han det ikke ?

SÅ meget kan mænd da ikke have forandret sig på 10 år..? Mænd er nogle
svagpissere hvad initiativ angår, især jydske mænd (undskyld). Jo, de kan
såmænd sagtens foreslå et knald, men det er først når pigen har gjort alt
forarbejdet, og de er sikre på at den er i hus.

> vil du bare bolle eller vil du have et forhold ?

Hvis det bare var sex, tror jeg ikke det ville være et problem. Men der
skulle jo også gerne være plads til et eventuelt forhold, og han virker ikke
som typen der falder for nemme piger. Tænk nu hvis han er manden i mit liv,
og jeg forspilder min chance, fordi jeg er for nem. Desuden bor jeg i en
mindre by, hvor man, som pige, ikke skal føre sig ret meget frem før man får
et dårligt rygte. -Og det er nok lige tidligt nok efter kun 4 måneder som
single.

Hvad er i øvrigt værst? Omgangsluder eller narrefisse?

--
Mvh Tulla

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-12-01 17:28

On Tue, 11 Dec 2001 10:42:08 +0100, "Tulla" <tulla@wanadoo.dk> wrote:

>Det skal du ikke være ked af, det er jeg også....

NÅ men så skulle vi jo ku forstå hianden

>da man så fremt man er singel... er FORPLIGTIGET til at
>
>Ægte jydsk mandehørm

du aner ikke hvor hårdt det kan være - hvad man ahr måtte byde sig
selv igenem en wild ungdom - jeg har skirgenes kastet mig ud af min
seng som var jeg vågnet ved et siden af et 3 ugers lig efter mangt en
hin brændert i min ungdom :(

> [...]
>tilbage.... men det behøver jo ikke at betyde noget. Det kan jo være han

ahhh Næppe -
hvor smillede han ? var der ikke mulighede for at komme i nærheden ?
hvor langt vil du gå for at få opmærksomheden - for dybest set så er
det jo bare at hendevænde sig og se hvad der sker ?

>Uhh, jamen jeg har da scoret mange gange, det er bare så frygtelig længe
>siden!

Tjaaaa Scoret er jeg well også blevet som mand - selv om det nu altid
har undret mig lidt - men dte må være det jyske ?

>Jo! Men, hjælp, hvad siger man, hvad gør man? Jeg tror ikke ligefrem deter
>en god ide at spørge til hans vandskadeforsikring.....

STJERNE TEGN - skide smart alle har et og samtalen bliver perosnelig
lige på stedet - det er selvføligt ikke så godt hvis han er tyr men så
bare skift emne

>SÅ meget kan mænd da ikke have forandret sig på 10 år..? Mænd er nogle
>svagpissere hvad initiativ angår, især jydske mænd (undskyld).

Nahh du kommer sgu de forkerte steder - undertegne og hans
bekendsskabs kredes har kneppet alt hvad der var varmt af hun køn
uanste pysologi udsende etc.

>Jo, de kan
>såmænd sagtens foreslå et knald, men det er først når pigen har gjort alt
>forarbejdet, og de er sikre på at den er i hus.

hmmm....ja....
Øhh hvordan forgård det her forarbejde ?

>Hvis det bare var sex, tror jeg ikke det ville være et problem.

jamen det e rjo det jeg har sagt hele tiden :)

> [...]
>som typen der falder for nemme piger. Tænk nu hvis han er manden i mit liv,
>og jeg forspilder min chance, fordi jeg er for nem.

ja den er sgu svær - men jeg tror nu et eller andet sted - hvis han
har i hjertet at falde så gør han det sgu uanset om han kommer nemt
til det eller ej

> [...]
>et dårligt rygte. -Og det er nok lige tidligt nok efter kun 4 måneder som

ja så er der sgu dømt den jyske provins den er go nok men på den
anden side så kan du well næppe nå at have opbygget et rygte hvis du
har været i forhold i 10 år

>Hvad er i øvrigt værst? Omgangsluder eller narrefisse?

Nahhh hvis du har været i forhold i 10 år så kan du ikke nå at blive
en omgangs fisse - en narre fisse - ja men .... dem gider man jo ikke
hvis det er det man er efter og man VED det er baladen ...så deeeet.

men efter som du jo ikke kender ham så er det jo heller ikke sikkert
han lige er den ENSTE ENE - jeg kom en gang i 1985 sammen med en med
47 cm helt lyst hård - mage til rædselsfuld menneske skal man satme
længe søge :( puhh ....hun så skide godt ud og det hård ... men
.....det er alt taget i betragtning det dumeste jeg NOGENSINDE har
gjort !!!!

MvH
Bo

Fra : Tulla

Dato : 11-12-01 20:51

> [...]
> selv igenem en wild ungdom - jeg har skirgenes kastet mig ud af min
> seng som var jeg vågnet ved et siden af et 3 ugers lig efter mangt en

Nåh, din stakkel, jeg har vel nok ondt af dig.....

> hvor smillede han ?

Almindelig høflighed går jeg ud fra, jeg smilede til ham...

var der ikke mulighede for at komme i nærheden ?

Måske. Det var første gang jeg var i byen efter bruddet, så det var ikke
lige det jeg tænkte mest på. På det tidspunkt havde jeg travlt med at snakke
med alle mine gamle venner...

> hvor langt vil du gå for at få opmærksomheden - for dybest set så er
> det jo bare at hendevænde sig og se hvad der sker ?

ja, det bliver jeg vel nødt til.....

> STJERNE TEGN - skide smart alle har et og samtalen bliver perosnelig
> lige på stedet - det er selvføligt ikke så godt hvis han er tyr men så
> bare skift emne

okay.. duer den stadig? Det var også en af de bedre dengang for 10 år
siden..

> Øhh hvordan forgård det her forarbejde ?

vise stoor interesse.

hvis han
> har i hjertet at falde så gør han det sgu uanset om han kommer nemt
> til det eller ej

Håber du har ret.

> ja så er der sgu dømt den jyske provins den er go nok men på den
> anden side så kan du well næppe nå at have opbygget et rygte hvis du
> har været i forhold i 10 år

Det tager ikke lang tid at opbygge et rygte. En veninde sagde faktisk til
mig forleden dag, at jeg skulle til at passe lidt på. Bare fordi jeg
flimrede lidt rundt og fik et par drinks af nogle forskellige mænd... Man
skal sgu høre meget! Hun sagde også at mænd forventer noget til gengæld for
et par drinks. Hvad er det nøjagtig de forventer og hvor mange drinks skal
der til?

> men efter som du jo ikke kender ham så er det jo heller ikke sikkert
> han lige er den ENSTE ENE

Neej , men hvad nu hvis han er? Så er jeg zgu på den!

> [...]
> længe søge :( puhh ....hun så skide godt ud og det hård ... men
> ....det er alt taget i betragtning det dumeste jeg NOGENSINDE har

Ja, jeg kender fornemmelsen. Havde en kæreste omkring den tid da Nelson
Mandela kom ud af fængsel. "Øhh, hvem er Nelson Mandela?" Spurgte han med
sin gutturale stemme. -Han røg ud med fynd og klem...

Mvh Ulla

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 12-12-01 01:14

On Tue, 11 Dec 2001 20:50:49 +0100, "Tulla" <tulla@wanadoo.dk> wrote:

>Nåh, din stakkel, jeg har vel nok ondt af dig.....

Det var et helved jeg har haft fnat 6 gange fladbukke 5 gonore 2
klemytier 2 jeg mener der var der noget mere ....men det var jo det
der lå i de år fra man var 17-22 at vi delte jo ret meget sprut senge
tøj også var der de her kvinder / piger der også lige skulle hele
holde i genem så lieg så snart der bare var EN der havde en dårlig
bang - så havde hele holdet dte på en uge... specilt fnat & bukke var
umuligt at komme til bunds i fordi der går sgu noget tid før man
opdager det ...

>Almindelig høflighed går jeg ud fra, jeg smilede til ham...

Nå ja det er well ikke den ringeste start :) ?

> [...]
>lige det jeg tænkte mest på. På det tidspunkt havde jeg travlt med at snakke

ja så er der jo heller ikke liiiiiiiiiiige --- då må man well tale om
gudomelig indgriben hvis det skulle have været udslagsgivene !

>ja, det bliver jeg vel nødt til.....

ja det tror jeg sgu der er andet at gøre ....

>okay.. duer den stadig? Det var også en af de bedre dengang for 10 år
>siden..

ja det ved jeg ikke nu har jeg været i seriøst forhold de sidste 3 år
og mere eller mindre de 2-3 år der gik forud for det ....
men virker gør den well altid ... ikke der med sagt at man kønslig
omgang på den konto ....men man for sgu da noget at snakke om og det
er da noget mere spænende ind at høre hvad folk arbejder med ...så
sider man sgu for alvor og er høflig imens man venter på at tiden skal
gå og de store øjeblikke skal indtræffe....

>Håber du har ret.

Øhh ja nu er det jo lige med det forbehold det KAN jo være at han ikke
lige er DEN NÅR det kommer til stykket og omvendt ---- kærligehde er
jo en langsomeligt hårdt arbejde .... hvort et hver reptil kan finde
ud af at parre sig ....men ok gang i virkligheden skal der jo så....

> [...]
>et par drinks. Hvad er det nøjagtig de forventer og hvor mange drinks skal

ja se det vil jeg nok tage roligt så længe der ikke er nogen der har
fåed fisse på kontoen - men jeg tror faktisk at en nær venog jeg
regnede ud en gang at der ca skulle drikkes for 875 kr alkohold pr
scoring altså statestik eo ipso så var det biliger at gå på bordel :)
hvad vi så begyndte på sener - han flyttede til aftrika hvor det var
billiger ( 25 kr i byen 5 kr på landet i mosambiq ) og hans løn bedre
og jeg blev forelsket så jeg har ikke set ham siden

>Neej , men hvad nu hvis han er? Så er jeg zgu på den!

det er klart !

> [...]
>Mandela kom ud af fængsel. "Øhh, hvem er Nelson Mandela?" Spurgte han med
>sin gutturale stemme. -Han røg ud med fynd og klem...

Ork du sæt dig så godt til rette jeg blev SGU DUMPET jeg kæmpede som
en løve for mit lang lyse hård - der var inetet at gøre - det var
faktisk der jeg gik fra at drikket MEGET til at blive reelt
alkoholiker p.gr af 47 cm hård !!!!!!

det må være ud fra Panduros logik : hvad skal man med en sjæl når man
sådan en røv
sådan er der så meget frem for alt så udemærker det sig ved at det går
over !!!!

MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 16-12-01 20:27

"Tulla" <tulla@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej Ulla

> [...]
for
> et par drinks. Hvad er det nøjagtig de forventer og hvor mange drinks skal

(groft sagt)
Sex ! Hvor mange? Så mange, at han tror du er interesseret
i at gå i seng med ham og hvis du dropper ham, føler sig
misbrugt til at betale for du fik en festlig aften, medens
han "spildte sit krudt" og penge på en "narre-fisse"

På en måde er det for mændene lidt ligesom at spille
på lotto-kuponger, at købe drinks til kvinderne, går
du i byen et sted hvor der er få muligheder for valg
af forlystelses steder, vil du hurtigt blandt mændene
få predikatet " narrefisse/nitte" og de "røvrendte" mænd
vil begynde at lyve/prale med, at de da har været i
seng med dig, men du sku ikke var meget værd.
Så din veninde har for en stor del ret, når hun
siger "pas på dig selv"

Derimod, kan du sagtens, uden at "skade dit rygte"
Danse, snakke og flirte, sætte dig sammen med dem
og sludre over drinks, du selv har købt, så vil mændene
synes du er bund reel, sød, sjov og charmerende.

På nogen områder hænger der lidt på endnu fra 50-
60`ernes teen-ager adfærd, sagde en pige ja til en
biografbillet, så fulgte der også tungekys og bryst-
begramsninger samt hånd i trusserne med som modydelse.

Naturligvis er det ikke sådan for mange mænd, men for
flere end man umiddelbart skulle tro.
Så kvinder, hold jeres sti ren! Opfør jer anstændigt!
Tag ikke mod drinks fra en mand i aligevel ikke gider
at have noget med at gøre, for så er det kun en form
for udnyttelse af en der måske aldrig har held med
at score.

MVH
Henning

Fra : PlaZid

Dato : 13-12-01 01:32

47 cm......det var en "bette" satan !!!!

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 13-12-01 02:38

On Thu, 13 Dec 2001 01:31:36 +0100, "PlaZid" <Plaziddk@hotmail.com>
wrote:

>47 cm......det var en "bette" satan !!!!

Nahh du nærmer dig selv med dit indlæg hvis du kikker nærværende link
igenem :http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

MvH
Chokmah

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Henning

Dato : 14-12-01 01:51

"PlaZid" <Plaziddk@hotmail.com> wrote in message
> 47 cm......det var en "bette" satan !!!!

Og det Bo mener med sit indlæg er:
Prøv lige at se på klippe og citat teknikken.
Klip det bort du ikke svarer på, og svar under
det du citere.

MVH
Henning

Followup-to news:dk.admin.netikette

Fra : Henning

Dato : 12-12-01 08:48

"Tulla" <tulla@wanadoo.dk> wrote in message
> Hej i gruppen.

Hej Tulla

> [...]
mulighed
> for at avise mig på en pæn måde, så jeg kan gå derfra med min stolthed i

Ej du dejlige Q !
Mænd er så nemme at gøre interesseret, du har lige
den alder hvor du er gammel nok til at vide hvad du
vil og ikke vil, hvor du er utrolig interessant og attraktiv,
ude over den umodenhed, der ofte præger de pur-unge
kvinder.
Min kone ( der dengang var 23 år ) scorede mig ved
at vide en masse om de ting, der interesserede mig,
ved at være vidende om livet, vide at have meninger
der matchede mine, ved at give mig både med og modspil
så jeg kunne beundre hendes skarpe hjerne og klarsyn
Jeg var 33 år og havde allerede 4 børn, så jeg havde
livserfaring.
Kort sagt, hun scorede mig ved at være en sød, intelligent
kvinde, der kunne se tingene/livet fra mange synsvinkler,
med et livssyn der var tæt på mit, socialt og politisk, jo,
den lille strik, opdagede hurtigt, jeg var bryst-interesseret,
så hun mødte næsten altid op i bluser, hvor hun skønt
tækkelig, viste at hun havde dem og en bedårende
kavalergang, vi arbejde på samme arbejdsplads, så vi
havde der et arbejdsfællesskab, men der gik et ½ år,
før jeg opdagede hun var forelsket i mig og det "blev
til noget" vi har nu været gift i 20 år

MVH
Henning

Fra : WeirdLabs

Dato : 14-12-01 20:01

Henning har fat i noget her.

Jeg er selv 28 år, og kom ud af et forhold på 5½ år for ca. et år siden.
Det år har givet mig tid til at tænke over tingene (og fjolle rundt med
masser af piger) og selv om vi single mænd ofte tænker med pikken i hånden,
har jeg lagt mærke til at jeg er blevet ret kræsen på det sidste.
Én ting er at møde en underskøn kvinde med alle de "rigtige" former, men
hvis hun viser sig at være en bimbo der kun kan finde ud af at vifte med
barmen, mister jeg fuldstændigt interessen og vælger hellere hende den
knapt-så-kønne kvinde i den anden ende af baren.
Og hvis det viser sig at hun har noget imellem ørerne og en personlighed,
bliver jeg langt mere interesseret i hende.

For at gøre en kort historie lang: (øh, eller var det omvendt ?)
Vær dig selv, snak om hvad du har lyst til at snakke om, te' dig tosset hvis
du har lyst.
Hvad som helst.
-Bare det er dig !
Det nytter ikke at lade som om man er en anden, for hvis det lykkes dig at
score ham, finder han jo nok ud af hvem du er alligevel, ikk' ?

-Og hvordan får du så fat i ham... ?
Hmmm... Jeg hørte engang et ordsprog:
"Kvinden vælger den mand der skal vælge hende".
Den har jeg funderet en del over. -Og jo, det passer faktisk ret godt.
Mit job som bartender har givet mig rig lejlighed til at studere Homo
Sapiens' par-dannings-ritualer.
Og det plejer næsten altid at starte med at en pige sender en mand
'blikket'.
Du ved, øjenkontalt der varer liiiige 0.1 sekund længere end nødvendigt.
Dette fortsætter så i et stykke tid hvor hun igen kikker på ham i liiiiige
0,2 sekunder længere end nødvendigt, o.s.v, o.s.v.....
Hvis han kikker igen på samme måde, er den så godt som hjemme. Derefter er
det kun et spørgsmål om han har nosser nok til at gøre ét eller andet ved
situationen. (og det har fyre sjældent, tro mig... *lol* -mig inklusive)
Men det er da altid en god idé at stille sig ved baren, eller i hans rute op
til baren, for så kan han jo altid bruge det som undskyldning at han lige
skal op og ha' en bajer mere. -smart, ikk' ?

Klø på med krum hals.
Du skal nok få nedlagt dit bytte én af dagene. *g*

WeirdLabs

<snip>

> [...]
> vil og ikke vil, hvor du er utrolig interessant og attraktiv,
> ude over den umodenhed, der ofte præger de pur-unge

<snip>

Fra : Tulla

Dato : 16-12-01 18:58

WeirdLabs <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> skrev i en

> [...]
> skal op og ha' en bajer mere. -smart, ikk' ?
>
> Klø på med krum hals.
> Du skal nok få nedlagt dit bytte én af dagene. *g*

Og det var så nogenlunde den taktik jeg havde tænkt mig at bruge i går.
Smile sødt og håbe han ville se det. Men hvad hjælper det, når fyren ikke
dukker op? Øv....

Nå, jeg må prøve igen om et par uger...
--
Mvh Tulla