Isfugle?
Fra : Thomas Riedel

Dato : 10-12-01 21:50

Jeg har været ude og kigge ved Raadvad /Dyrehaven efter isfugle et par
gange, men uden held.
Er der et endnu bedre sted at kigge?

mvh
Thomas Riedel

Fra : Frank Desting

Dato : 11-12-01 19:48

Hej Thomas.

Det undrer mig du ikke har set Isfugl ved Raadvad, Mathildebroen -
Stampen, - men Mølleåen har jo flere obs-punkter, se DOF-Kbhvns hjemmeside
under lokaliteter (Mølleåen) af Paul Nilsson, som giver en fin beskrivelse
af hvor de bedste steder at kigge eft. Isfugl ligger.

Mvh
Frank Desting

--
FDE

E-mail:
dex@post8.tele.dk
Flora & Fauna i Smør- og Fedtmosen:
http://www.sitecenter.dk/naturgruppen

Fra : Thomas Riedel

Dato : 11-12-01 22:06

Hej Frank

Takker.
Jeg må prøve nogle af de andre beskrevne obssteder
Jeg havde ikke set Paul Nilssons beskrivelse

mvh
Thomas Riedel