Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Matrox G550
Fra : Torben Leander

Dato : 10-12-01 19:38

Hej i NG.

Jeg har lige i dag købt mig et Matrox G550 grafikkort. Jeg har flere steder
fra, fået oplyst at jeg sagtens kunne spille 3D spil med dette kort. Det
ville selvfølgelig ikke gå lige så stærkt som med et G-Force kort.

Jeg har nu installeret kortet og og ville køre Quake 3, men det kan jeg
ikke. Ikke engang Quake 2 kan jeg køre.
Sætter jeg den til open GL i spillet, så hakker den og går simpelthen så
langsomt at jeg kan nå at male hele huset inden den kommer ind i selve
spillet.
Hvad gør jeg forkert, for selv om at jeg godt er klar over at det ikke er et
spillekort jeg har købt så burde det vel ikke være som i mit tilfælde.

Jeg køre W2K på en 1GHz maskine med 512 Mb ram.

Hilsen
Torben Leander.

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-12-01 21:12

Jeg TROR det er dit styresystem der er noget galt med, for jeg kan køre q2 &
3 i win 98SE med et g400 max og 256 Mb Ram med en K6/2 400Mhz.

Kim Larsen