Terminator III
Fra : David A. D. Konrad

Dato : 10-12-01 18:27

Som skabslæser har jeg flere gange observeret at Terminator III diskuteres.
Dem der ikke skulle være klar over det, har jeg her et par links til...

Arnold får 30 mio $ (!!!?) for at deltage
<http://www.cnn.dk/spotlight/artikel:aid=111242>

Og en interessant diskussion...
<http://slashdot.org/articles/01/12/10/062254.shtml>

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-12-01 19:38

David A. D. Konrad wrote in dk.kultur.film

> Som skabslæser har jeg flere gange observeret at Terminator III
> diskuteres. Dem der ikke skulle være klar over det, har jeg her et
> par links til...

kender du Coronaproductions:
http://www.corona.bc.ca/films/details/terminator3.html

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 10-12-01 18:49

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> kender du Coronaproductions:
> http://www.corona.bc.ca/films/details/terminator3.html

Nu gør jeg I øvrigt virker det som om at det er en gammel nyhed. Jeg
troede det gamle bestod i, at rygterne har svirret lige siden 2'eren...

Fra : Per

Dato : 10-12-01 23:07

"David A. D. Konrad" <konrad@dadk.dk> skrev i en meddelelse

> Nu gør jeg I øvrigt virker det som om at det er en gammel nyhed. Jeg
> troede det gamle bestod i, at rygterne har svirret lige siden 2'eren...

Ja den med 3´eren er svært at dreje siden dengang de viste den rigtige
slutning på
T2 , jeg tænker der på den scene hvor at hun sidder og leger med barnet på
den legeplads. Den droppede de jo for den kedelige landevejs slutning
istedet for.
Men er den scene forresten ikke med i ny udgivelsen af T2 på DVD ?
Jeg mener at have læst en den er med i extras.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-12-01 11:47

Per <giflekopREMOVE@yahoo.dk> escribió en el mensaje de noticias
9v3bku$1lt9$1@news.cybercity.dk...

> Men er den scene forresten ikke med i ny udgivelsen af T2 på DVD ?
> Jeg mener at have læst en den er med i extras.

Det er den nemlig. indlagt i filmen med seamless branching. Jeg
foretraekker nu langt den "kedelige landevejsslutning"

Fra : Per

Dato : 11-12-01 15:02

> [...]
>
> Det er den nemlig. indlagt i filmen med seamless branching. Jeg
> foretraekker nu langt den "kedelige landevejsslutning"

Jeg mente det nok. Så huskede jeg rigtigt.

Per