Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF fil og print
Fra : Kim Larsen

Dato : 10-12-01 15:35

Hej i gruppen

Jeg ved ikke rigtigt om jeg er gået galt i byen her, men det handler om en
pdf-fil jeg har fundet, og so meg gerne vil printe noget fra.
Det er en pdf-fil der omhandler Photoshop 6.0, og der er et par afsnit jeg
godt kunne tænke mig at få på papir, men kan man vælge noget ud fra filen og
printe kun det ?
Jeg er ellers ikke den store bruger af pdf-filer, men denne er ret
interesandt, og jeg gider ikke at sidde og swappe mellem det ene og andet,
derfor vil jeg gerne printe. Jeg vil heller ikke printe det hele ud, for det
er en fil på 441 sider.

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 10-12-01 15:40

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
> derfor vil jeg gerne printe. Jeg vil heller ikke printe det hele ud, for det

Hent Acrobat Reader hvis du ikke har den i forvejen.
Tryk på Ctrl + P og vælg at udskrive de sider du vil have ud.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-12-01 15:50

Jeg har løst problemet