Airport og Stofanet
Fra : Thøger

Dato : 10-12-01 14:53

En gang for længe siden postede jeg her et spørgsmål vedr. stofanet og
airport basen...

Nu prøver jeg lige igen, jeg har en G4 og en iBook, G4´eren er sat op
som softwarebase, og det virker fint, men nu i nærmeste fremtid kommer
der endnu en iBook til husstanden, og så ville jeg egentlig gerne have
en rigtig base (altså ufoen)

Jeg vil ikke spørge om det virker, men snarere om der er nogen her der
har fået det til at virke, og i så fald hvordan?

Jeg har engang lånt en base fra officeline i Århus, men jeg kunne ikke
får det til at virke

/Thøger
--
Brutus! - lad den kniv ligge... jeg ved ikke hvad der stikker dig!?!

Fra : Thøger

Dato : 10-12-01 21:28

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> [...]
> har fået det til at virke, og i så fald hvordan?
>
> Jeg har engang lånt en base fra officeline i Århus, men jeg kunne ikke

Kan det virkelig passe? ved igen noget om dette?

/Thøger
--
Brutus! - lad den kniv ligge... jeg ved ikke hvad der stikker dig!?!

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 11-12-01 11:52

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Kan det virkelig passe? ved igen noget om dette?

(Jeg kender ikke til Stofanet, men har selv en airport base.)

Hvis du kan få det til at virke med en softwarebase, så kan jeg ikke se
hvorfor en rigtig base ikke skulle funke.

/Martin

Fra : Thøger

Dato : 11-12-01 13:51

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Hvis du kan få det til at virke med en softwarebase, så kan jeg ikke se
> hvorfor en rigtig base ikke skulle funke.

Nej vel? men det virkede altså ikke

/Thøger
--
Brutus! - lad den kniv ligge... jeg ved ikke hvad der stikker dig!?!

Fra : Martin Bech

Dato : 11-12-01 22:52

In article <1f47wfo.s2x5fm1m51jyoN%tterp@mac.com>, tterp@mac.com
(Thøger) wrote:

> Kan det virkelig passe? ved igen noget om dette?
>
> /Thøger

Jeg har ingen ufo, men det er jo bare en router hvor lan-delen er
trådløs. Grunden til at du ikke fik det til at virke er nok, at du ikke
havde tålmodighed til at vente på, at dit kabelmodem "fik glemt"
MAC-adressen på din G4's netkort. Sluk dit modem og forbind den med
routeren og gå så i seng! Næste morgen kører det.

--
Venlig hilsen

Martin Bech
Home page: http://come.to/bech