Andet multimedie
bentjuul 3670
Køb af billeder
Fra : Michael Bas

Dato : 10-12-01 09:43

Hejsa,

Kender I et godt og seriøst sted på nettet, hvor jeg kan købe billeder med
høj opløsning? Skal bruges til tryk...

Mvh
Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-12-01 09:48

Mon, 10 Dec 2001 09:43:24 +0100, skrev "Michael Bas"
<michaelbas@get2net.dk>:

>Kender I et godt og seriøst sted på nettet, hvor jeg kan købe billeder med
>høj opløsning? Skal bruges til tryk...

Umiddelbart ikke andre end Niels Ebbesen.
<http://www.photo-gallery.dk>

Men, det kan være andre kan, men det ville nok hjælpe, hvis du
fortalte, hvilke motiver det skal være.

Umiddelbart ville jeg tro at news:dk.fritid.foto også var et
bedre sted at spørge.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Bas

Dato : 10-12-01 11:25

Jeg skal bruge billeder inden for kategorierne:

Kommunikation
Dambrug
Natur
Elektronik

Mvh
Michael

Fra : Per Christoffersen

Dato : 10-12-01 10:18

"Michael Bas" <michaelbas@get2net.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Kender I et godt og seriøst sted på nettet, hvor jeg kan købe billeder med
> høj opløsning? Skal bruges til tryk...

www.bam.dk
www.polfoto.dk
www.tegnecenter.dk (har udsalg fra de fleste af de store billedbureauer)
www.biofoto.dk (har vist ikke online salg)

De store:
www.tonystone.dk
www.photodisc.com
www.gettyimages.com

Og der er mange flere, men dette er dem jeg har brugt.

/Per

Fra : Rico Laursen

Dato : 10-12-01 19:21

www.photodisc.com er nok det bedste sted....