Hvem skal være vært til Oscar uddelingen f~
Fra : JSMadsen

Dato : 19-12-00 00:25

Ja, det er lige blevet offentliggjort her til aften og det bliver... Steve Martin!
Det er IMO et godt valg, og dette er så hans 1. gang som vært til en OSCAR uddeling.
Han har præsenteret priser før, så han "kender" jo godt til det.

OSCAR's bliver uddelt den 25. marts 2001, og nomineringerne bliver offentliggjort tirsdag 13. feburar.
Læs evt. også:
http://dailynews.yahoo.com/h/nm/20001218/re/oscars_martin_dc_1.html

--
http://www.salon.com/sex/world/2000/12/08/deer/index.html

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 13:19

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-12-00 13:19

"Kim Dorff - CinemaZone.dk" <dorff@cinemazone.dk> writes:

> Steve Martin bliver genial som afløser for good old Billy Crystal;

Gør han?

Hvorfor sætte en irriterende has-been til at lave det arbejde, som en
knap så irriterende has-been, der har prøvet det før, gør så
glimrende?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
The RockBear. ((^))

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 15:27

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-12-00 15:27

"Wexxex" <Wexxex@yahoo.com> writes:

> Steve Martin er efter min mening et særdeles godt valg som Oscar-vært. Han
> er utrolig alsidig og kan faktisk være fantastisk morsom på en intelligent
> måde(det har jeg selv oplevet i div. talkshows).

Jeg håber, at du har ret. Jeg har aldrig oplevet, at han var specielt
interessant.

> Robin Williams vil bare
> løbe rundt på den store oscarscene og skabe sig fuldstændig åndssvag, som
> han altid gør i talkshows når der ikke er en instruktør til at holde ham i
> tøjlerne.

Nu mente jeg "Billy Crystal" og ikke "Robin Williams".
--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 23:23

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 23:23

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-12-00 23:23

"Kim Dorff - CinemaZone.dk" <dorff@cinemazone.dk> writes:

> Ikke et ondt ord om Billy Crystal - men da han nu pænt takkede nej pga.
> travlhed, så er jeg selvfølgelig glad for at min personlige favorit vandt...

OK, han takkede nej, det var jeg ikke klar over. Jeg troede ikke han
var blevet spurgt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Der bliver ikke krig,
The RockBear. ((^)) hvis vi stemmer ja til EU"

Fra : JSMadsen

Dato : 23-12-00 03:13

Ja, Steve Martin er et godt valg og jeg glæder mig til at se hvordan han klarer det.
MEN, det kunne immervæk være sejt at se Kevin Spacey som OSCAR vært.
Den mand kan spille ALT, ALT siger jeg. Komedie, drama osv.
Han er sgu' for herlig i American Beuaty!

/Jonas