RealMagic Hollywood og ASUS Geforce 2 konf~
Fra : Ruben Iversen

Dato : 10-12-01 08:45

Hej....

Jeg har lige købt et ASUS 7700 Geforce 2 grafik kort og sat i min maskine.
Det fungerer sådan set fint, men jeg har dog ét problem:

Efter at jeg har sat det 'nye' grafik kort i maskinen kan jeg ikke se
outputet fra mit RealMagic kort når jeg afspiller en DVD. Lyden er OK, men
vinduet hvor filmen skulle have været vist viser bare sort skærm.

Er der nogen der har hørt om dette problem før, eller har en idé til om det
kan løses?

Mvh: Ruben

Fra : LaC

Dato : 12-12-01 14:22

> Jeg har lige købt et ASUS 7700 Geforce 2 grafik kort og sat i min maskine.
> Det fungerer sådan set fint, men jeg har dog ét problem:

Jeg har samme sæt. Det fungerer dog meget fint.

> Efter at jeg har sat det 'nye' grafik kort i maskinen kan jeg ikke se
> outputet fra mit RealMagic kort når jeg afspiller en DVD. Lyden er OK, men
> vinduet hvor filmen skulle have været vist viser bare sort skærm.

Du har vel ført signalet fra Asus 7700 ned i Realmagic kortet og derfra
videre til skærmen?

Lars

Fra : Ruben Iversen

Dato : 13-12-01 11:22

> Du har vel ført signalet fra Asus 7700 ned i Realmagic kortet og derfra
> videre til skærmen?

Ja, det har jeg - men stadig ikke noget output til monitor'en.

Men hvis jeg skifter til fjernsynet er billedet 100% OK.

Jeg er dog ganske opmuntret af dit svar, fordi jeg så ved at det må kunne
lade sig gøre. Jeg har ellers læst andre steder på nettet om nogle der har
tilsvarende problemer. Jeg har dog ikke fundet nogen der har løsningen. Men
hvis du har fået det til at virke, så må det vel kunne lade sig gøre

Mvh: Ruben