Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Opløsning på tv-Out
Fra : Kongen

Dato : 09-12-01 14:02

Kan det passe at opløsningen på tv-out, ikke kan komme over 800x600, syntes
næsten at prøvet alt, ude resultat.

Jeg køre med et GF2 på min hyggelige TB 1400

Hvilken opløsning køre i andre med ???

--
Blomst #92159636

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 09-12-01 14:28

Kongen wrote:

> Kan det passe at opløsningen på tv-out, ikke kan komme over 800x600, syntes
> næsten at prøvet alt, ude resultat.
>
> Jeg køre med et GF2 på min hyggelige TB 1400

Så passer det godt nok med 800*600, det er det samme på mit Geforce256.
Mit KyroII kan tilgengæld godt levere 1024*768.

Mvh

Bruno

Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-12-01 14:25

SNIP

Kommer helt an på den tv-chip der sidder på dit grafikkort .... Men såvidt
jeg husker er det kun geforce 3 kort samt kyre II kort som har 1024x768
tv-chip eller nyerer versioner af geforce 2, som ti