win xp og hjemmenetværk
Fra : Camilla Smalby

Dato : 08-12-01 22:37

Hej.

Jeg har probelmer med at sætte hjemmenetværk op på Win xp (som server) og
win ME (som klient).

Jeg kan sagtens se klienten, hvis jeg søger efter dennes navn, men selvom
klient og server har samme domæne navn, kan de ikke se hinanden på denne
direkte måde.

Desuden kan klienten slet ikke se serveren, på trods af at klienten er
oprettet på server med samme brugernavn og password som på den selv.

Når dette så er klaret, og de kan se hinanden, skal jeg have sat ICS op på
serveren - er der nogle der har en udførlig forklaring på, hvordan man gør
det (det ser ud til, at Bjarne Dueholm ikke har opdateret sin side med Win
XP endnu!! )

Med venlig hilsen

Jakob EMil Nygaard